AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 La oss analysere hva vi ser: To kokebøker på bordet for småkaker Forferdelig formede kaker uten grunn. Bruk av spatel uten grunn. Tilfeldig smeltet smør på benken uten grunn. Skapene hans er alle merket. For den rikeste mannen på jorden ser kjøkkenet hans ganske dritt ut. Vel, jeg tror han bedre til å utnytte underbetalte Amazon-arbeidere enn å lage mat. Anonymkode: 0a3c5...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Han lager cookies! Anonymkode: d27fe...a85
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Mistenkelig vaskularitet på armene. Bol? Anonymkode: 74434...75a
Million Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Hvem er denne Lauren dama som poster det? Han har jo akkurat skilt seg? Har han allerede en ny dame som har flyttet inn eller? Er denne Lauren kanskje grunnen til skilsmissen med den kona han hadde så lenge? EDIT: Ser det er faktisk tre år siden han skilte seg, men Lauren kvinnen kan jo være skilsmisseårsaken selv om det begynner å bli en stund siden skilsmissen (jeg synes det var så nylig) Endret 19. mars 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Synes det er helt greit at han har en hobby. Han er jo en person han også. Forsåvidt liker ikke jeg heller å ta på ting jeg inne trenger å ta på, så den spatelkritikken er grunnløs Anonymkode: 4c414...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå