AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 noen unge menn er på kjøretur på kvelden. De har et slags radio-system, sånn at de kan kommunisere med andre som også er ute og kjører. De kan snakke inn meldinger, og andre sjåfører kan si meldinger tilbake igjen. Men de bruker det radio-systemet (eller hva det nå var) for å være morsomme mot noen andre over denne radioen. De later som de er en ung kvinne, for å kødde litt med en annen sjåfør. Underveis møter de noen andre sjåfører som kjører alt for fort, eller oppfører seg som noen forbanna kødder i trafikken. Disse folkene møter de utenfor et lite hotell, og de oppdager også hvilket hotell-rom disse "køddene" skal tilbringe natten. Så når en annen sjåfør ønsker kontakt med den "unge kvinnen" som de lot som de var i løpet av kjøre-turen, så oppgir de hotell-rommet til disse køddene som de møtte tidligere. Men de får hotell-rom nesten rett ved siden av de andre køddene. Så de får med seg at sjåføren de tullet med tidligere kommer til hotell-rommet til køddene, og det oppstår en konfrontasjon. Jeg husker ikke om den sjåføren tok kverken på køddene, eller ikke. Men det er mulig at hovedpersonene blir forfulgt av denne sjåføren seinere også, fordi denne sjåføren ønsker hevn fordi de tullet med ham tidligere. Men jeg husker ikke hva som egentlig skjedde videre. Noen ideer? Anonymkode: b93fc...366
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Ja, som den over meg sier; Joy Ride fra 2001 med Paul Walker og Steve Zahn. Husker jeg så den på kino. Anonymkode: 8d43f...47c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 De laget en 2'er og 3'er også, men de har jeg ikke sett Anonymkode: 8d43f...47c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Joy Ride? Anonymkode: eeacf...074 To setninger inn og jeg visste det var det. 😁 (Jeg pleier ikke være flink til slikt, jeg husker bare akkurat den filmen godt) Anonymkode: 1f35b...c23
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): To setninger inn og jeg visste det var det. 😁 (Jeg pleier ikke være flink til slikt, jeg husker bare akkurat den filmen godt) Anonymkode: 1f35b...c23 Ja husket bare at Steve Zahn var med av en eller annen grunn og sjekket imdb, skikkelig creepy film. Anonymkode: eeacf...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå