AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Hvorfor liker ikke enkelte kvinner å suge kuk? Anonymkode: c04d2...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Smaker ekkelt. Også av «nyvasket» penis🤢 Bare tanken på å få en tiss i munnen er litt ekkelt. Anonymkode: d4a5d...7b3 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Smaker ekkelt. Også av «nyvasket» penis🤢 Bare tanken på å få en tiss i munnen er litt ekkelt. Anonymkode: d4a5d...7b3 Ville du likevel ha gitt en blow i ny og ne for kjæresten din sin skyld? Anonymkode: 9b282...d05
Gjest Hottentått Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Jeg syns det er ekkelt! Har likevel sugd kjærestene i begynnelsen av forhold. Er man dødsforelska er det liksom lettere. Men ellers gir det meg NADA. Jeg er ikke typen til å gjøre ting kun for å please andre.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Oralsex er viktig i et forhold. En dame holder ikke ikke kun til å pule, hun skal suge også. Anonymkode: cbb3c...2b6 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 9 minutter siden, Hottentått said: Jeg syns det er ekkelt! Har likevel sugd kjærestene i begynnelsen av forhold. Er man dødsforelska er det liksom lettere. Men ellers gir det meg NADA. Jeg er ikke typen til å gjøre ting kun for å please andre. Bit dere merke i dette, gutter. Unngå forpliktelser, og bytt ut med jevne mellomrom. MGTOW Anonymkode: a807a...3f6 4 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 Er dere gutta flinke nok til å holde dere rene nedentil så vi damer slipper å smatte på truselo og svett kukost? Gi beskjed før sædstrålen kommer? (ikke alltid den smaker så fresh akkurat) Anonymkode: 3f023...9ed 8 2
Natta1980 Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 jeg forstår meg ikke på kvinner som ikke liker å suge. det er jo veldig intimt og man liker vel at partneren liker det. de som aldri gjør det, kan jo ikke forvente å få noe til gjengjeld heller. 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har likt det veldig godt!! Men nå må jeg si at jeg er rett og slett lei av det. Har sugd min mann masse og han ELSKER det. Men han fokuserer bare på det og gir aldri noe særlig fokus på meg tilbake. Og nå etter 3-4 år hvor vi maaange ganger har endt opp med at vi har sex ved at jeg suger han, og han enten kommer eller han knuller meg til han kommer. Så betyr det visst ikke så mye om jeg kommer.. så da har kroppen min rett og slett sluttet å assosiere deilige opplevelser/orgasmer med å suge kuk. Så nå blir jeg ikke kåt lenger av det. Har sagt det til han og han syns nok det er leit men virker ute av stand til å vite hva han burde gjøre… Anonymkode: 08e69...e7a 8 4
Gjest Hottentått Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bit dere merke i dette, gutter. Unngå forpliktelser, og bytt ut med jevne mellomrom. MGTOW Anonymkode: a807a...3f6 Sjarmtroll ❤️
Gjest loveli Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oralsex er viktig i et forhold. En dame holder ikke ikke kun til å pule, hun skal suge også. Anonymkode: cbb3c...2b6 Håper det gjelder begge veier. 🤗 Ellers liker jeg å suge, men det må være rent og lukte godt. Hvis jeg ikke suger betyr det at jeg ikke synes du er ren nok eller lukter godt. Så enkelt er det for min del.
Gjest loveli Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har likt det veldig godt!! Men nå må jeg si at jeg er rett og slett lei av det. Har sugd min mann masse og han ELSKER det. Men han fokuserer bare på det og gir aldri noe særlig fokus på meg tilbake. Og nå etter 3-4 år hvor vi maaange ganger har endt opp med at vi har sex ved at jeg suger han, og han enten kommer eller han knuller meg til han kommer. Så betyr det visst ikke så mye om jeg kommer.. så da har kroppen min rett og slett sluttet å assosiere deilige opplevelser/orgasmer med å suge kuk. Så nå blir jeg ikke kåt lenger av det. Har sagt det til han og han syns nok det er leit men virker ute av stand til å vite hva han burde gjøre… Anonymkode: 08e69...e7a Så utrolig avtennende! Skjønner godt at du ikke suger han!!! Hva sier han når du har sagt at du ikke suger fordi du ikke får nytelse av han? Svarer han noe, eller mumler han det bare bort? Blir så fascinert over sånne folk... Klage skal de, men å løse situasjonen hvis det krever litt innsats blir for meget... 🤡
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 loveli skrev (1 minutt siden): Håper det gjelder begge veier. 🤗 Ellers liker jeg å suge, men det må være rent og lukte godt. Hvis jeg ikke suger betyr det at jeg ikke synes du er ren nok eller lukter godt. Så enkelt er det for min del. Lukte godt? Si meg, hva skal det lukte? Hvis du tror det er normalt for et underliv å lukte blomst, tar du veldig feil. Det skal lukte kjønnsorgan. Anonymkode: cbb3c...2b6 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oralsex er viktig i et forhold. En dame holder ikke ikke kun til å pule, hun skal suge også. Anonymkode: cbb3c...2b6 😂 Anonymkode: 5644c...426
Gjest loveli Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lukte godt? Si meg, hva skal det lukte? Hvis du tror det er normalt for et underliv å lukte blomst, tar du veldig feil. Det skal lukte kjønnsorgan. Anonymkode: cbb3c...2b6 Det skal lukte rent. Visste du ikke at det finnes rennende vann og såpe? Det trenger ikke lukte kjønnsorgan, aka gammel innestengt svette, moden smegma og fermentert urin.
Østkantgutt1913 Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oralsex er viktig i et forhold. En dame holder ikke ikke kun til å pule, hun skal suge også. Anonymkode: cbb3c...2b6 Amen to that 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 loveli skrev (28 minutter siden): Det skal lukte rent. Visste du ikke at det finnes rennende vann og såpe? Det trenger ikke lukte kjønnsorgan, aka gammel innestengt svette, moden smegma og fermentert urin. For et vrengt syn du har på hvordan det skal være. Jo, det skal lukte kjønnsorgan. Anonymkode: cbb3c...2b6 3
Gjest loveli Skrevet 19. mars 2022 #19 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For et vrengt syn du har på hvordan det skal være. Jo, det skal lukte kjønnsorgan. Anonymkode: cbb3c...2b6 Hver vår smak...
SlemUlv Skrevet 19. mars 2022 #20 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For et vrengt syn du har på hvordan det skal være. Jo, det skal lukte kjønnsorgan. Anonymkode: cbb3c...2b6 Eller kanskje! Dere bare er to forskjellige personer, med to forskjellige preferanser? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå