AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Jada, det finnes større kriser i verden.. Men når det kommer til klær så har moteverdenen bestemt at det skal gå i pastellfarger og puffermer. Med andre ord; helt umulig å finne klær for oss som absolutt ikke kan fordra pastellfarger 😫 Eller puffermer.. Dere som heller ikke er noe fan av dette, hvor handler dere klær? Anonymkode: a4bde...956 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Nå bruker jeg mest kjoler, men vil ikke ha pastell eller puff ermer, jeg handler mest på Zalando og Indiska. Anonymkode: c8293...634
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå bruker jeg mest kjoler, men vil ikke ha pastell eller puff ermer, jeg handler mest på Zalando og Indiska. Anonymkode: c8293...634 Hva slags merker handler du på zalando? Jeg blir så overveldet der inne at jeg ender opp med å gi opp.. er så mye å velge i. Anonymkode: a4bde...956 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Først og fremst bruker jeg det jeg har. Ser ikke poenget med å bytte ut hele garderoben fordi om det kommer nye trender. Dessuten finnes det massevis av klær i butikkene som hverken har puffermer eller er i pastellfarger. Veldig mye fint i jeansstoff (kjoler, skjørt, jakker, vester, skjorter, topper). Anonymkode: 16b23...ffd 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Jeg kler meg kjempe kjedelig, og har ikke noe problem med å finne kjedelige klær Bruker heller ikke pastellfarger. Kanskje du handler i butikker som fokuserer på trendy plagg? Anonymkode: d8b7b...25b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Og jeg liker ikke denne oversized-moten. Alt skal være så digert. Anonymkode: 4d965...de5 10
Ananas. Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags merker handler du på zalando? Jeg blir så overveldet der inne at jeg ender opp med å gi opp.. er så mye å velge i. Anonymkode: a4bde...956 Bruk søkefilterne godt, så får du opp mange færre alternativer - men mer relevante alternativer. Jeg skal f.eks. aldri ha rund hals, tynne stropper, lårkort etc., så det bare siler jeg bort.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva slags merker handler du på zalando? Jeg blir så overveldet der inne at jeg ender opp med å gi opp.. er så mye å velge i. Anonymkode: a4bde...956 Jeg går alltid inn på salg (40-50-60 %), så sorterer jeg etter mine størrelser (og ofte bærekraftighet). Mye å gå gjennom fortsatt, men da får man gjort mange gode kjøp! Har jeg spesifikke ønsker eller ting jeg trenger er det enkelt å sortere på kategori, farge og materiale. Anonymkode: 71d26...ca4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kler meg kjempe kjedelig, og har ikke noe problem med å finne kjedelige klær Bruker heller ikke pastellfarger. Kanskje du handler i butikker som fokuserer på trendy plagg? Anonymkode: d8b7b...25b Føler ikke jeg fokuserer så mye på en type butikk. I går var jeg innom; KappAhl Lindex H&M Companys Kleins Floyd Vila Object Vero Moda Brando Ja...tror det var alle. Fant ingenting jeg likte. Jeg sliter generelt med å finne klær. Tør aldri å tenke utenfor boksen. Er glad i farger (men ikke pastell..) Klesskapet mitt trenger en oppdatering. Plaggene er nuppete, skeive etter mange vask og utvasket i fargen. De har krympet og er slitt. Dagens utblåsning. Anonymkode: a4bde...956 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Kjenner jeg riktig trenger pastellfarger nå etter en lang dyster vinter. Men, BRUN har tydeligvis gjort sin inntogsmarsj i butikkhyllene. Så mange stygge brune klær! og jeg som egentlig er glad i brun.. Anonymkode: 10729...5cf 1
Lovis Fenja Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 Jeg er helt enig, ts! Dessuten er det lite farger, masse beige og brunt! Jeg handlet nettopp noen enkle topper på Zalando, men kom ikke utenom litt pastell og litt puff. Sukk!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Først og fremst bruker jeg det jeg har. Ser ikke poenget med å bytte ut hele garderoben fordi om det kommer nye trender. Dessuten finnes det massevis av klær i butikkene som hverken har puffermer eller er i pastellfarger. Veldig mye fint i jeansstoff (kjoler, skjørt, jakker, vester, skjorter, topper). Anonymkode: 16b23...ffd Jeg bruker jo også det jeg har, har jo ikke noe valg. Ellers må jeg gå naken 😂 Jeg bytter heller ikke ut når det dukker opp nye trender. Men nå er det nå en gang slik at det jeg en gang har kjøpt ER slitt. Klærne er som sagt nuppete og fasongen på mange av klærne er slamsete. I fjor kjøpte jeg en overdel. Ellers har jeg ikke handlet hverken bukser eller overdel på over 2 år. Anonymkode: a4bde...956
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jada, det finnes større kriser i verden.. Men når det kommer til klær så har moteverdenen bestemt at det skal gå i pastellfarger og puffermer. Med andre ord; helt umulig å finne klær for oss som absolutt ikke kan fordra pastellfarger 😫 Eller puffermer.. Dere som heller ikke er noe fan av dette, hvor handler dere klær? Anonymkode: a4bde...956 Syr selv 👍😁 Anonymkode: 687c1...d84 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjenner jeg riktig trenger pastellfarger nå etter en lang dyster vinter. Men, BRUN har tydeligvis gjort sin inntogsmarsj i butikkhyllene. Så mange stygge brune klær! og jeg som egentlig er glad i brun.. Anonymkode: 10729...5cf Haha ja det stemmer faktisk 😄 Anonymkode: d8b7b...25b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Føler ikke jeg fokuserer så mye på en type butikk. I går var jeg innom; KappAhl Lindex H&M Companys Kleins Floyd Vila Object Vero Moda Brando Ja...tror det var alle. Fant ingenting jeg likte. Jeg sliter generelt med å finne klær. Tør aldri å tenke utenfor boksen. Er glad i farger (men ikke pastell..) Klesskapet mitt trenger en oppdatering. Plaggene er nuppete, skeive etter mange vask og utvasket i fargen. De har krympet og er slitt. Dagens utblåsning. Anonymkode: a4bde...956 Alle butikkene her er jo fast fashion og kjører på med siste skrik. Se etter litt mer klassiske butikker. Har ikke tips, da jeg ikke har oversikt på de. Men mulig noen har. Kjøpte forøvrig en helt klassisk bluse uten puff på HM nå for litt siden. Så de har mye uten puff Anonymkode: 687c1...d84 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva slags merker handler du på zalando? Jeg blir så overveldet der inne at jeg ender opp med å gi opp.. er så mye å velge i. Anonymkode: a4bde...956 Ikke meg du spør men jeg handler mye på zalando. Anna field, jdy, object og only handler jeg mest av. Anonymkode: dd54a...70c
Gjest brødskalle Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 Jeg syns generelt moten de siste 10 årene har vært grusom. Jeg sliter med å finne klær jeg liker. Selv om jeg ser i klesbutikker ofte, så kjøper jeg kanskje 1 plagg i måneden om jeg er heldig. Liker heller ikke alle topper og gensere som er oversized, eller som er ment å skjule mage. Jeg liker tettsittende bedre
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 Har tittet i fysiske butikker i det siste og det er mye knæsj pink, smaragdgrønn og oransje. Ikke bare pasteller mao. Uansett- dyrere merker har ikke så mye av disse klærne da produserer klassiske klær som skal vare lenger enn til neste trend. Filippa K feks. Har du sjekket Vic og Match? Samsøe? American vintage har en deilig basegenser i masse digge farger, fra sort, grå, hvit til pink, grønn osv… Anonymkode: cbead...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #19 Skrevet 19. mars 2022 VI er dessverre inne i en periode hvor klærne er laget for at de ikke skal være flatterende og sitte pent på kroppen. Anonymkode: b9efa...55a 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #20 Skrevet 19. mars 2022 Helt enig i med ts. Det er mye stygt og lite flatterende for tiden. Før fant jeg jo klær jeg likte hele tiden, men nå... not so much. Anonymkode: aee8c...8b5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå