Gå til innhold

Hva slags kjole til selskap i påsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bursdagsselskap rundt påsketider, og lurer litt på hva jeg skal ha på meg. Jeg har så lite (pen)klær, så må kanskje kjøpe noe nytt. 

Men hva ville dere hatt på dere i et selskap på denne årstiden? Det er jo ikke helt sommer og vår enda, så er usikker på om blomstrete kjoler er innafor? Og jeg må ha på strømpebukse som kanskje ikke er så fint til lys sommerkjole. Og svart kjole fra julen er liksom ikke heller passende? 

Setter pris på tips og inspirasjon :) 

Anonymkode: 1c75b...bef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med denne?

sAske.png

Anonymkode: 775e0...aab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt ann på hvilket type selskap tenker jeg😊 er det med familien på dagtid eller med venner på kveldstid med alkohol etc? 

Uansett så er en blomstrete kjole veldig innafor, det er vårlig og fint🥰 men hadde pyntet ned på dagtid og pyntet opp på kveldstid👍

Anonymkode: 65f0d...a3c

• Liker 2
Gjest brødskalle
Skrevet (endret)

Jeg bruker de samme kjolene året rundt. Er det kaldt er det mange kjoler jeg kan ha en tynn eller litt tjukkere genser/ skjrote under som varmer. 

Jeg tenker blomstrete kjole er innafor. Jeg føler det er vår allerede.

Endret av brødskalle
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil ha blomster er jo mørke blomster fint til sort strømpebukse men all slags blomster er helt innafor nå! Pluss, du kan bruke e blomstrete om sommeren åså, så det er økonomisk. Trenger du strømpebukse? En nude nylon varmer jo litt.

Men du kan åså bruke sort kjole, synes alltid sort er velkledd og passende. 

Anonymkode: 0b8f1...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...