AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Hvor tidlig er det egentlig mulig å få positiv test? Positiv test 17 mars clearblue gravid 1-2uker (negativ 16 mars) første dag av siste mens var 17 februar men har syklus på 35 dager. Utregninger sier da at jeg hadde eggløsning 10 mars, men.. Jeg hadde ikke de symptomene jeg til vanlig har, men sjekket ikke feks utflod før da. (Prøver å ikke ha sex akkurat under eggløsningstiden for å være mer sikker enn å stole 100% på p-pillene.. Ja gravis på pilla.. Hatt typisk eggløsningsutflod tidligere..) Jeg kan ikke få positiv test en uke etter? Anonymkode: ba95d...7e5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Siden du ikke vet når eggløsning var engang så kan det være det er lenger enn en uke siden befruktning. Anonymkode: 8ddf6...4d7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 du kan få positiv test fra ca 9 dager etter befruktning. Anonymkode: 47dbd...d59
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Om du går på p-piller og de fungerer som de skal, skal du i utgangspunktet ikke ha eggløsning i det hele tatt (og ha en syklus på pilla på 28 dager)? 🤔 Om du tross p-piller har blitt gravid (og det har du tydeligvis) så er det umulig for oss å spå når p-pillene sviktet, og du likevel hadde eggløsning og ble gravid. Men når testen viser 1-2 uker betyr det at det er 1-2 uker siden befruktning, altså er du 3-4 uker på vei. Anonymkode: e788c...73c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå