AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 En venninne av meg skal gifte seg til sommeren, det ble utsatt to år pga Covid. Bryllupet kolliderer med noe annet jeg har mer lyst til, og det var 1.5 år siden vi snakket sammen på telefon sist før hun ringte meg i dag. Jeg har lite lyst. Det er 60 mil unna. Er det ok å droppe det? Anonymkode: b62f3...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Del Skrevet 19. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har lite lyst. Er det ok å droppe det? Anonymkode: b62f3...38a Ja. Det er en invitasjon. Ikke en stevning. Anonymkode: fabf5...64f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mars 2022 #3 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En venninne av meg skal gifte seg til sommeren, det ble utsatt to år pga Covid. Bryllupet kolliderer med noe annet jeg har mer lyst til, og det var 1.5 år siden vi snakket sammen på telefon sist før hun ringte meg i dag. Jeg har lite lyst. Det er 60 mil unna. Er det ok å droppe det? Anonymkode: b62f3...38a Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Del Skrevet 19. mars 2022 Det er selvsagt innafor. Hvis dere ikke har hatt kontakt på 1,5 år er dere ikke særlig nøre venner heller. Anonymkode: a7a4c...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Del Skrevet 19. mars 2022 Helt innafor. Anonymkode: c97fe...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå