AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Hva tenker dere om noen spør om å leie bobilen deres i 4 uker fra nå? Prisen på dette vil komme på rundt 50.000,- Normalt sett så er ikke dette noe jeg reagerer på, men akkurat på denne tiden av året så er det ikke typisk ferietid - ihvertfall ikke så lenge. En annen ting er at drivstoff er veldig dyrt nå, så det blir en veldig dyr ferie. Ja, også har vi krigen i Ukraina og usikkerhet i Europa. Jeg må bare innrømme at jeg ikke føler meg bekvem som leietaker med dette. Noen andre som hadde reagert? Anonymkode: 7ccc4...4b1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Dyrt blir det jo, men krigen i Ukraina betyr jo ikke at man ikke kan reise på ferie til andre steder? Mange som liker å reise utenom vanlige ferietider. Anonymkode: b34c8...708
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dyrt blir det jo, men krigen i Ukraina betyr jo ikke at man ikke kan reise på ferie til andre steder? Mange som liker å reise utenom vanlige ferietider. Anonymkode: b34c8...708 Joda, er klar over at mange foretrekker å reise bort utenom vanlig ferie. Vi foretrekker også det. Men synes 4 uker er lenge å leie en bobil og betale såpass mye. Er jo også klar over at det er de som leier sine penger som de disponerer som de vil. Men får en litt uggen følelse av dette. Anonymkode: 7ccc4...4b1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Skjønner ikke helt problemet, noen vil leie bobilen og du er redd det er for dyrt for dem? Anonymkode: bb9b6...912 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 0.27): Hva tenker dere om noen spør om å leie bobilen deres i 4 uker fra nå? Prisen på dette vil komme på rundt 50.000,- Normalt sett så er ikke dette noe jeg reagerer på, men akkurat på denne tiden av året så er det ikke typisk ferietid - ihvertfall ikke så lenge. En annen ting er at drivstoff er veldig dyrt nå, så det blir en veldig dyr ferie. Ja, også har vi krigen i Ukraina og usikkerhet i Europa. Jeg må bare innrømme at jeg ikke føler meg bekvem som leietaker med dette. Noen andre som hadde reagert? Anonymkode: 7ccc4...4b1 Hæ? Du vil leie en bobil, men vet ikke om det er greit å spørre utenom ferietid? Selvfølgelig er det greit, det er vel når det er ferietid at eier vil ha bilen selv, skal du leie nå som bilen uansett står stille så er det jo gratis penger for utleier. For en rar greie. Anonymkode: 1cf0e...766
Hedda-78 Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Hvis jeg hadde hatt en bobil jeg pleide å leie ut, og noen spurte om å få leie den i fire uker nå hadde jeg tenkt "Yess!"💲
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå