Gå til innhold

Hvis Norge invaderte Sverige på samme måte som Russland invaderte Ukraina. Hadde du protestert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært villig til å havne i fengsel? 

Anonymkode: 37d8b...0b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde demonstrert om Norge prøvde å ta Malmø. 

Anonymkode: 7545b...4a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke likt å havne i fengsel, men den sjansen hadde jeg nok tatt 🇳🇴🇸🇪 Nordmenn og svensker er like og jeg hadde aldri funnet meg i at vi hadde utsatt de for slike lidelser som russerne gjør mot sitt broderfolk. Men det kommer aldri til å skje, regjeringen har mye rart for seg, men onde er de ikke😉

Anonymkode: 04ea0...851

AnonymBruker
Skrevet

Ja,jeg hadde protestert. Er overhode ikke redd for å havne i fengsel, det er jo tross alt i Norge. 

Anonymkode: dc7ca...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde trolig blitt landsforræder og hjulpet Sverige da, selv om jeg normalt er glad i Norge. Det ville bare vært fullstendig uakseptabelt for meg. 

Anonymkode: a3f0f...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Vi ville fått juling. Men joda. Ville protestert. Og så hadde jeg tatt på boksehanskene for å møte min svenske familie i ringen.

Anonymkode: 744c7...d76

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg vært en av de mange soldatene som hadde gjort noe jeg ikke ønsket.. Er ansatt i forsvaret.

Anonymkode: e1eea...1de

Skrevet

Alt utover Strømstad hadde jeg protestert på.

Skrevet

nei. Jeg hadde ikke likt det, men ved å protestere så hadde barnet mitt mistet moren sin. Ikke mistet i den forstand, men jeg hadde sittet inne og kunne ikke tatt vare på det. Mannen min hadde mest sannsynlig vært i krigen, pga ordre uavhengig om han hadde likt det eller ikke. Det hadde vært store sannsynligheter for at han hadde dødd underveis. Da trenger ikke barnet en mor i fengsel samtidig. 

Barnet mitt trenger en foreldre hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt faen. Verre å bli angrepet. Hadde i grunn gitt faen da igså, såfremt jeg ikke ble beskutt. Hadde fort byttet side hvis jeg så at det reddet meg. 

hadde vi derimot blitt angrepet av Russland hadde jeg protestert. Der snakker vi diktatur. Det er noe annet. Om Sverige eller Norge styret landet, et fett for meg. Verre med putinA

Anonymkode: e27c1...069

AnonymBruker
Skrevet

Tipper Støre hadde blitt kastet hvis han overhode turte å tenke tanken. 

Anonymkode: 10a54...f20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/23/2022 den 19.15):

Da hadde jeg vært en av de mange soldatene som hadde gjort noe jeg ikke ønsket.. Er ansatt i forsvaret.

Anonymkode: e1eea...1de

Du kunne valgt å desertere. 

Folk som følger ordre uten å tenke er skummelt. 

Anonymkode: e0a53...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...