Gå til innhold

Spm om dette er mulig på Androidtelefon:

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere,

Hvis en har en lagret kontakt i anropslisten sin, hvor man ser all historikk til denne kontakten, er det noen mulighet for at de forskjellige anropene kan komme fra et annet nummer? Altså, at det nyeste anropet var fra et annet nummer enn alle de tidligere anropene, men likevel ligge i samme historikk? 

Håper noen som er mer teknisk anlagte enn meg kan bekrefte for meg at dette er mulig, tusen takk! 

Anonymkode: 562d5...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke dette fungerer, da må i såfall 2 nummer/navn (nye og gamle) slås sammen, men tror ikke det går. Men 100% sikker er jeg ikke. 

Anonymkode: 06833...940

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Det som er så merkelig her, er at anropet vises hos en person men ikke hos den som ringte ut. Og foreløpig ser det ut til å skape trøbbel for meg, så vi har forsøkt å teste ut, men får det ikke til ved bytting av navn/nummer etc i kontaktlisten.. Men hos meg har jeg altså et 17 sekunder langt anrop fra en person som påstår at hans telefon ikke viser noe utgående anrop. Dermed mistenkes det at jeg har faket denne historikken og at det faktisk var et annet nummer som ringte meg..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar! Det som er så merkelig her, er at anropet vises hos en person men ikke hos den som ringte ut. Og foreløpig ser det ut til å skape trøbbel for meg, så vi har forsøkt å teste ut, men får det ikke til ved bytting av navn/nummer etc i kontaktlisten.. Men hos meg har jeg altså et 17 sekunder langt anrop fra en person som påstår at hans telefon ikke viser noe utgående anrop. Dermed mistenkes det at jeg har faket denne historikken og at det faktisk var et annet nummer som ringte meg..

Nå skjønner jeg bedre, nei du kan ikke fake at et nummer som ikke har ringt deg har gjort det så lenge tlf nummeret vises i din anropsliste, derimot kan den andre ha slettet loggen der det utgående anropet vises på sin tlf. 

Anonymkode: 06833...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...