Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nå gå til innkjøp av vaskemaskin og tørketrommel, og er litt i tvil om vi skal kjøpe en slik en som er begge deler, eller om vi skal kjøpe separate...

Noen som har erfaring med slike som gjør begge deler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har blitt anbefalt å kjøpe separat, fordi kapasiteten visstnok er mye dårligere i en sånn kombinertmaskin. Det har vært andre tråder om dette får...

Skrevet (endret)

det som også streifer meg er at med separate får jeg vasket runde nr 2 mens den første tørkes, men det høres jo så praktisk ut med kun en maskin....

hiv inn, ta ut og kle på :ler:

Endret av spinnedama
Skrevet

Tørkekapasiteten på slike kombimaskiner er mindre enn vaskekapasiteten, så hvis du vasker full maskin, må du tørke i to omganger.

Skrevet

Har du plass til to så kjøp for all del det!!

Bedre kapasitet er viktig, men de er også bedre de som kun er til en ting :)

Du kan tørke mindre enn full maskin og må dele opp ja. Har du to maskiner kan du bare kaste det våre inn i trommelen og trykke start og så klart til å kle på seg ;)

Søk litt på forumet så ligger det masse om det :)

Skrevet

Hver for seg! Det fikk jeg anbefalt når jeg skulle kjøpe...

For hva er vitsen med en kombi når tøyet ikke blir 100% tørt?!

Skrevet

Utvilsomt separate maskiner.

Som de andre her har nevnt er tørkekapasiteten på kombi-maskiner dårlig.

Kombimaskinene fungerer i beste fall for hybelboere eller enslige som har begrenset med klesvask.

Skrevet

Anbefaler 2 separate. Snakker av egen erfaring, da jeg har hatt en kombi (Candy). Den tørket sakte, samt da motoren røyk, sto jeg uten både vaskemaskin og tørketrommel....

Skrevet

Definitivt hver for seg. Vi skulle spare plass og kjøpte 2-i-1, men kvaliteten er langt lavere, spesielt på tørketrommelen.

Skrevet

Kjøp 2 hvis du har plass. Har en kombi som jeg er godt fornøyd med, men det er fordi jeg bare sender enkelte ting gjennom trommelen. Det er altfor liten kapasitet dersom man er 2 eller flere personer og alt skal tørkes i trommelen.

Skrevet

Vi har en kombimaskin. Har ikke plass til to. VELDIG fornøyd med den. Kjøpte den billigste fra Ariston. 5000kr. Den tørker klærne helt tørre. Eller.. "skaptørre". Tar du dem ut fra maskinen, blir dem tørre på 3min i "kald luft". Angrer ikke et sekund på det kjøpet, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...