Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg begynte å date -og etterhvert ha sex med denne mannen, som nå er min kjæreste, fant jeg ut at han hadde noen sexleketøy på soverommet. Noen ganger fant han frem noen og brukte på meg, som en liten vibrator, er par håndjern etc. Han hadde også glidemiddel, massasjeolje osv i nattbordskuffen. Dette er jo på en måte logisk, siden han for ikke lenge siden hadde vært i et av forhold, og positivt, siden det viser at han er villig til å eksperimentere litt,  men det som er ekkelt er Tanken på at han også har brukt disse sammen med eksen sin.

Han er flink til å for eksempel vaske vibratorene etter bruk, men det føles likevel kvalmt at ting han har puttet inn i henne -putter han nå inni meg! (tissen hans ser jeg bort fra, det får han ikke gjort så mye med ;) )

Vel, vi er nå såpass mye sammen at vi delvis bor hos hverandre, og jeg har sagt fra at jeg synes det er ekkelt at han bruker samme ting på meg som han har brukt på henne, (jeg sa det litt på spøk, men jeg mente det, for en tid tilbake) Han virket ikke som han helt forstod hva problemet var, men  har pakket vekk de fleste av disse tingene, og jeg håpte han hadde kastet dem, men her en dag fant jeg dem i et skap på soverommet. Nei, jeg snoket ikke noe særlig, han hadde bedt meg om å legg igjen litt av mine klær der, slik at jeg skulle ha klær hos han.

Bør jeg si fra en gang til om at jeg ønsker at han kvitter seg med disse tingene, jeg synes det er så ekkelt hver gang de dukker opp, Håndjernene tok han med seg på en ferietur vi nylig var på, sammen med endel av våre egne sexleker…  og jeg holdt nesten på å kaste dem i søpla mens vi var der, men jeg turte ikke.
En annen sak er at han har noen kremer/sminke i baderomsskapet  og balsam i dusjen etter henne, pynt på stua hun har satt igjen - men selv om det også stikker litt kan jeg ikke si noe på det, så lenge vi ikke bor sammen tenker jeg..

vel, hva tenker dere om dette? Bør jeg drite i det eller bør jeg bare si det at jeg synes det er ubehagelig at han fortsatt har sexleketøy han har brukt med eksen sin i huset. Jeg har ikke lyst til å oppleves som en sjalu bitch eller..

Anonymkode: e2b2a...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ALDRI ville jeg brukt sånne ting med den nye kjæresten min, og ikke faen han hadde fått bruke eksens vibratorer på meg....! Æsj! 

Anonymkode: 78e83...c67

• Liker 30
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare si nei. Nei, nei, nei, nei, NEEJ. Fysj! 

Anonymkode: 63084...a98

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

De må kastes umiddelbart! Så kan dere heller kjøpe nye som dere har lyst til å bruke sammen. Nytt forhold, nye sexleketøy. Uten tvil! 

Anonymkode: 63084...a98

• Liker 17
  • Nyttig 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det er bare ekkelt. 

Skrevet

😅😅 Altså, jeg har min egen kolleksjon så akkurat leketøyene kan han pent slippet å bruke på meg. 

Kjøp ditt eget 🤷‍♀️ Skal han bruke gamle rester av fuktighetskremer siden de ligger og slenger? Kast dem litt sånn diskret.

• Liker 7
Gjest Kutta
Skrevet

Altså, om de er vasket godt og desinfisert så er det vel ikke noe problem? Sånne greier er jo ofte svindyre

AnonymBruker
Skrevet

TS her:  
 Takk for svar! Godt å se at noen er enige med meg om at dette er ekkelt. Tror ikke dette er noe han gjør for å være slem eller bevist, men han tenker bare ikke over det på samme måte som meg. (Angående kremene er det vel mest økonomisk ;) Han liker ikke å kaste brukbare ting tydeligvis 🙄 Og LITT sentimentalt tror jeg. Han vil kanskje beholde noe fra eksen… ? ) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her:  
 Takk for svar! Godt å se at noen er enige med meg om at dette er ekkelt. Tror ikke dette er noe han gjør for å være slem eller bevist, men han tenker bare ikke over det på samme måte som meg. (Angående kremene er det vel mest økonomisk ;) Han liker ikke å kaste brukbare ting tydeligvis 🙄 Og LITT sentimentalt tror jeg. Han vil kanskje beholde noe fra eksen… ? ) 

Ts igjen: Vi HAR også vårt eget nå. Jeg kjøpte erotisk kalender til oss til advent.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han kan beholde leketøyene synes jeg, om dette er noe kun han kan ha glede av.

Ang. sminke, kremer og dill, så ville jeg hevet det rett ut i søplet. Klager han på det, så bare si han får ringe eksen å be henne komme med nytt da.

Litt standard må man ha.

Ps. Hadde en kjæreste engang og det var masse spor etter eksen hans i huset, klær, strikk, handlelister og et par gamle sjampoer.

Heiv alt mens han var på jobb. 😂 Hørte aldri noe om det.

Endret av MacadamiaNut
Ps
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke greit!

Kast alt!

Anonymkode: f2a31...052

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er ekkelt, det er jo renset og sterilisert. Her har vi klimakrise også kaster folk helt brukbare gjenstander bare fordi man ikke takler tanken om at noen andre har brukt det? Geez...

Anonymkode: b10ae...49f

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann hadde ikke fått komme i nærheten av meg med sexlektøy som han og eksen hadde brukt!😱🤮 

Anonymkode: 97112...e2a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres nærmest ut som at han er troendes til å fortsatt ha tannbørsten hennes stående på badet, OG forvente at du skal bruke den. Han får jaggu være voksen nok til å rydde opp og kaste gammelt skrot før han innleder nytt forhold. 
🤢🤮

Anonymkode: d394f...5db

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gamle kremer etter eksen går ut på dato uansett. Men gamle leker som er vasket og desinfisert må være ok å videreføre. Jeg har brukt gamle leker på typen min, han har ikke sagt noe på det. 

Anonymkode: ba812...714

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper for din del at han ikke heter Emil 😭

Anonymkode: 59e16...895

Skrevet

Jeg behøvde ikke lese mere enn overskriften for å gi deg ett svar på dette ts. Det er ikke greit, jeg hadde aldri godtatt det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror spesielt mannfolk er mer praktisk anlagt der enn kvinnfolk. De tenker at hvorfor kaste noe som har kostet dyrt og som bare er å vaske og sterilisere? Mens vi kvinner ser for oss eksen hans stønnende i orgasmerus med vibratoren inni seg. Og synes det er en selvfølge å bytte ut slikt i hvert forhold. De ser tingen, mens vi ser eksen og sexen de hadde.

Anonymkode: 0ddfb...6bc

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å spare på ting etter en eks er ut.

Men jeg hadde nok ikke forventet noe bedre av en mann som bruker sexleketøy i første omgang…

Anonymkode: 7ce7d...b0d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...