AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #21 Skrevet 19. mars 2022 Kan dere sette av 4000 i måneden, så gjør nå gjerne det. Sett de inn på sparekonto, og så er dere garantert at pengene går til dere selv. Anonymkode: 3e080...bf5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #22 Skrevet 19. mars 2022 Kanskje dere har høye forsikringssummer? Jeg vet uføre er dyr. Uansett kan dere ta en runde og høre med andre selskap før dere tegner noe forsikring. Anonymkode: ab50a...b83
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #23 Skrevet 19. mars 2022 Summen var litt høy, men jeg er absolutt for uføreforsikring. Har ikke fått bruk for den selv heldigvis, men min søster ble skadet under fødsel og fikk utbetaling på 1,6 millioner. Det reddet familien… Så selv om jeg håper jeg aldri får bruk for den, betaler jeg gjerne Anonymkode: fb061...67e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #24 Skrevet 19. mars 2022 Hadde ikke kjøpt livsforsikring til den prisen. Regner med dere har tenkt å spørre andre steder enn hos banken? Anonymkode: 84c3a...19b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #25 Skrevet 19. mars 2022 HÆ? Min livsforsikring på 2 mill koster 167 i måneden! Dette er gjennom Sparebank 1 hvor vi har alle andre forsikringer, lån og LOFavør i tillegg, men 2000 per person i måneden høres jo helt hårreisende ut uansett. Anonymkode: cda3b...3fd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #26 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er feil at mange får bruk for den. Det er en super-lukrativ forsikring for forsikringsselskapene, som dekker andres skjødesløshet. Dette hadde jeg aldri sagt ja til, i det hele tatt syns jeg livsforsikring er unødvendig med mindre man har tatt mange dårlige valg gjennom livet. Anonymkode: 3e080...bf5 Du syns livsforsikring er unødvendig med mindre man har tatt mange dårlige valg gjennom livet? Så du mener at man ved å spise sunt, trene og leve normalt er garantert et langt liv fri fra sykdommer? 😬 Anonymkode: 689f9...875 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #27 Skrevet 19. mars 2022 Jeg hadde bare sagt at livsforsikring er nok lurt, men vi tegner den en plass de ikke tar 4000 i mnd. for to pers. Anonymkode: 10f8c...3f9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #28 Skrevet 19. mars 2022 Er du sikker på at denne summen ikke inkl. en pakke med personforsikringer (feks. uføre-, ulykke,- livs- og kritisk sykdom forsikring)? Anonymkode: 63747...711
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #29 Skrevet 19. mars 2022 Da jeg tok boliglån satt vi først og kranglet om nedbetalingstid fordi renten jeg fikk var så høy. Når det var gjort, skulle kjerringa selge forsikringer. Alt var dyrere enn den jeg allerede hadde. Da hun skulle selge meg en personforsikring der man bla fikk utbetalt 50.000 om man fikk hjerteinfarkt pluss ufør og diverse, til 4700 kr i mnd spurte jeg om det var noe i veien med henne. Hun visste jo hva jeg tjente og hvor mye jeg måtte ut med i ågerrenter pr mnd, så prøver hun seg på noe sånt? Jeg betalte leiligheten og avsluttet hele kundeforholdet til banken to mnd senere. Anonymkode: ef70f...67b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #30 Skrevet 20. mars 2022 Vi har livsforsikring som vi betaler totalt 550/mnd for. Da har vi råd til å sitte med huset dersom den ene faller fra. Alle andre forsikringer er gjennom fagforbundet mitt. Dere må sjekke hva som ligger i denne forsikringen. Jeg personlig ville hatt uføreforsikring, man vet aldri hva man kan pådra seg av sykdommer. Jeg sa opp min for endel år siden selv for jeg syntes det var dyrt og unødvendig. Jeg var jo den friskeste av alle..(idiotisk, jeg vet). Ble syk 3 år etter og fikk blankt avslag da jeg søkte på ny selvsagt. Men har vært frisk siste par år og søker på ny snart og håper jeg får innvilget. Så absolutt vurder ufør. Livsforsikring med så lavt lån.. vet ikke helt.. kanskje heller betale hardt ned på det. Anonymkode: 5df71...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå