AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg kjenner baby kanskje 5 ganger i løpet av min våkene tid gjennom døgnet, og kun i noen minutter hver gang. Er det vanlig? Har vært sånn fra uke 22-37 som jeg er i nå. Anonymkode: 5f6e0...b5a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Jeg er 32+5 i dag. Kjenner baby minst annenhver time gjennom dagen. Noen ganger romsterer han veldig i flere minutter, andre ganger er det bare noen bevegelser som er ferdig på et par minutter. Så lenge jordmor sier alt ser og høres bra ut og du har jevne bevegelser så er vel alt i orden Det er jo når man merker store endringer i bevegelsene at man skal reagere. Anonymkode: 190dc...bb7
ValarMorghulis Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Skulle ønske jeg hadde det likt. Jeg vil anslå at jeg kjenner baby et sted mellom 100-300 ganger om dagen. Ofte konstant romstering i et par timer med spark, boksing, dytting og det som kjennes ut som forsøk på full utstrekking, før det kanskje blir rolig i 30 minutter. Uke 36 nå, har vært omtrent som dette siden jeg kjente de første bevegelsene i uke 19. Holder på å bli GAL. Det er vondt, jeg er øm, og alle fosterbevegelser trigger kynnere hos meg. Godt det bare er noen uker igjen!!! 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er 32+5 i dag. Kjenner baby minst annenhver time gjennom dagen. Noen ganger romsterer han veldig i flere minutter, andre ganger er det bare noen bevegelser som er ferdig på et par minutter. Så lenge jordmor sier alt ser og høres bra ut og du har jevne bevegelser så er vel alt i orden Det er jo når man merker store endringer i bevegelsene at man skal reagere. Anonymkode: 190dc...bb7 Hvor har du morkaken? Anonymkode: 5f6e0...b5a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 ValarMorghulis skrev (3 minutter siden): Skulle ønske jeg hadde det likt. Jeg vil anslå at jeg kjenner baby et sted mellom 100-300 ganger om dagen. Ofte konstant romstering i et par timer med spark, boksing, dytting og det som kjennes ut som forsøk på full utstrekking, før det kanskje blir rolig i 30 minutter. Uke 36 nå, har vært omtrent som dette siden jeg kjente de første bevegelsene i uke 19. Holder på å bli GAL. Det er vondt, jeg er øm, og alle fosterbevegelser trigger kynnere hos meg. Godt det bare er noen uker igjen!!! Det er vel ikke bra med for lite bevegelse, det er jo et godt tegn at du kjenner så mye vel? Anonymkode: 5f6e0...b5a
ValarMorghulis Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er vel ikke bra med for lite bevegelse, det er jo et godt tegn at du kjenner så mye vel? Anonymkode: 5f6e0...b5a Nå er jeg absolutt ikke noe kvalifisert helsepersonell, men har hørt hele veien at det som har noe å si er at baby følger sitt bevegelsesmønster. Om det er lite eller mye bevegelse skal ikke ha noen betydning, så lenge den gjør det som er vanlig for den 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor har du morkaken? Anonymkode: 5f6e0...b5a Morkaken er fester høyt på bakre vegg. Sjekket på UL denne uka. Anonymkode: 190dc...bb7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Morkaken er fester høyt på bakre vegg. Sjekket på UL denne uka. Anonymkode: 190dc...bb7 Hmm okey, jeg har morkaken foran så mulig det gjør at man kjenner litt mindre... Anonymkode: 5f6e0...b5a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #9 Skrevet 18. mars 2022 Hvis morkaken er foran, så vil det dempe for en del, men du vil jo merke det inni der fordet. Men syns ikke det hørtes lite ut. Er gravid med nr 2, med nr 1 hadde jeg foran og kjenner mer nå med nr 2 når morkaken er bak. Er i uke 35 nå. Anonymkode: 8a8c8...98c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå