Gå til innhold

Striping for blondt eller brunt hår? Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørk brunt hår, og pleier ofte å stripe håret. Jeg pleier å kjøpe Depend striping for brunt hår, men synes alltid at stripene blir for blond, enda jeg kun lar det virke i et par minutter før jeg skyller ut. Håret mitt trekker fort til seg blodering og farge. Jeg ønsker å få lys brune striper og ikke blonde. Vil stripingen som er for blondt hår bli mørkere i mitt hår? 

Anonymkode: 33282...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har mørk brunt hår, og pleier ofte å stripe håret. Jeg pleier å kjøpe Depend striping for brunt hår, men synes alltid at stripene blir for blond, enda jeg kun lar det virke i et par minutter før jeg skyller ut. Håret mitt trekker fort til seg blodering og farge. Jeg ønsker å få lys brune striper og ikke blonde. Vil stripingen som er for blondt hår bli mørkere i mitt hår? 

Anonymkode: 33282...d74

Men striper du stadig over gamle striper? Da blir de jo veldig lyse.

Om du ikke gjør det - så kan jeg anbefale å forsøke ombrekitet til L’Oréal (?). 

Den striper mildere, MEN - du må ha en faegebalsam eller toner for å korrigere da du trolig får frem gule/røde toner. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå til frisøren..? 

Anonymkode: 995d8...755

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker lysebrune striper er det best å gå til frisøren.

Anonymkode: ea975...4a7

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Da ville jeg brukt en svakere bleking enn det du får i depend sine pakker. Jeg selv bruker bybente.com sin bleking da man kan variere prosenten på blekingen ut ifra utgangspunkt, hun er også frisør og hjelper til med å finne riktig produkter tilpasset ditt hår. Er så fornøyd, anbefales virkelig 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...