AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg har mørk brunt hår, og pleier ofte å stripe håret. Jeg pleier å kjøpe Depend striping for brunt hår, men synes alltid at stripene blir for blond, enda jeg kun lar det virke i et par minutter før jeg skyller ut. Håret mitt trekker fort til seg blodering og farge. Jeg ønsker å få lys brune striper og ikke blonde. Vil stripingen som er for blondt hår bli mørkere i mitt hår? Anonymkode: 33282...d74
AprilLudgate Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har mørk brunt hår, og pleier ofte å stripe håret. Jeg pleier å kjøpe Depend striping for brunt hår, men synes alltid at stripene blir for blond, enda jeg kun lar det virke i et par minutter før jeg skyller ut. Håret mitt trekker fort til seg blodering og farge. Jeg ønsker å få lys brune striper og ikke blonde. Vil stripingen som er for blondt hår bli mørkere i mitt hår? Anonymkode: 33282...d74 Men striper du stadig over gamle striper? Da blir de jo veldig lyse. Om du ikke gjør det - så kan jeg anbefale å forsøke ombrekitet til L’Oréal (?). Den striper mildere, MEN - du må ha en faegebalsam eller toner for å korrigere da du trolig får frem gule/røde toner.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Hva med å gå til frisøren..? Anonymkode: 995d8...755 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Om du ønsker lysebrune striper er det best å gå til frisøren. Anonymkode: ea975...4a7 1
Elaine Marley Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Tråden er ryddet for reklame. Elaine Marley, mod.
Celine vigebo Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Da ville jeg brukt en svakere bleking enn det du får i depend sine pakker. Jeg selv bruker bybente.com sin bleking da man kan variere prosenten på blekingen ut ifra utgangspunkt, hun er også frisør og hjelper til med å finne riktig produkter tilpasset ditt hår. Er så fornøyd, anbefales virkelig 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå