AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg har aldri vært sikker på om jeg vil ha barn. Jeg har hatt 2 relativt lange forhold der den ene har vært helt sikker på at han ikke ville ha, og den andre vært like usikker som meg. Derfor har det vel aldri blitt noe av, dersom jeg hadde vært sammen med noen som virkelig ønsket barn så hadde jeg nok hatt barn allerede. Jeg er nylig blitt 32, og ble også ganske nylig sammen med en litt eldre mann som allerede har 3 barn på 11, 13 og 15 år. Forholdet er veldig bra så langt, men nytt, han har nok inntrykk av at jeg ikke vil ha egne barn, men sier at dersom jeg vil ha et eget så stiller han opp selvom han helst skulle sluppet. Han føler seg egentlig for gammel, men elsker barn og har alltid hatt lyst på stor familie. Det har skjedd familiære greier som har virkelig trigget ønsket mitt om å få barn, i tillegg til alderen min. Og jeg er nå veldig sikker på at jeg ønsker et eget barn etterhvert.. Men jeg vil ha barn med noen som virkelig vil ha det med meg, eller få barn alene nå som det har åpnet seg for det. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre her, skal jeg dumpe den fine mannen etter å ha vært sammen i 6 mnd. For å få barn alene, eller gå fram med ønsket mitt å få barn ganske tidlig i et forhold med en mann som hadde gjort det som et offer for å beholde forholdet? Noen tanker? Anonymkode: 18469...af2
Amossa Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Enda har du tid til å tenke. Du trenger ikke å treffe en beslutning enda. Var jeg deg, ville jeg sett det hele an enda en tid. Din kjæreste har barn i en krevende alder - på alle måter. Det er fullt forståelig at han ikke er entusiastisk over å bli far til et nytt barn. Har man tre barn, så synes de fleste av oss at det er nok Dere har vært sammen i 6 mnd. Ærlig talt - det er altfor kort tid til å satse på at han vil bli en deltakende far i deres evt. felles barn. .
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Amossa skrev (22 timer siden): Enda har du tid til å tenke. Du trenger ikke å treffe en beslutning enda. Var jeg deg, ville jeg sett det hele an enda en tid. Din kjæreste har barn i en krevende alder - på alle måter. Det er fullt forståelig at han ikke er entusiastisk over å bli far til et nytt barn. Har man tre barn, så synes de fleste av oss at det er nok Dere har vært sammen i 6 mnd. Ærlig talt - det er altfor kort tid til å satse på at han vil bli en deltakende far i deres evt. felles barn. . Nei det er jo det jeg også tenker. Han er ferdig med barn, så kanskje jeg bare bør gå nå før det blir for ille. Anonymkode: 18469...af2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Noen ganger ville det vært fint m en krystallkule og sett inn i fremtiden .. jeg har vært i en lignende situasjon som deg.. 6 år med en jeg trodde jeg skulle dele resten av livet med.. han hadde to barn fra før .. han var ikke neg til barn i starten , men etterhvert som barna ble eldre ville han ikke ha barn. Dette leder til at forholdet vårt tar slutt.. Jeg var da 35 år.. jeg var da begynt å lure på om jeg skulle reise til Danmark og få barn alene ..men jeg møter en ny fyr som jeg innleder ett forhold til.. han har ikke noe ønske om barn , men sier at om det er viktig for meg kan ,det alltids vurderes.. måneder og år går .. men han må tenke mer på om han vil eller ikke.. da jeg var 38 sier jeg til gan at nå skaffer jeg meg barn alene .. han ber om ett år til å tenke på.. utrolig nok går jeg med på det.. og til min store fortvilelse er svaret at han ikke ønsker .., pandemien gjør det vanskelig å reise til DK , men så blir det lov i Norge.. Hadde jeg vist det jeg vet nå hadde jeg reist til DK da jeg var 35 - årene som går får man aldri igjen.. Anonymkode: 1a68f...f72
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Jeg ville ha fått barn alene, etter jeg fikk mitt barn å ser hvor lite barnefar er tilstede, for han ønsker å gjøre ting som er gøy, som å treffe kamerater og drikke osv, så skulle ønske jeg var alene om det . Anonymkode: cbbb6...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå