Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Har kjøpt og installert webcam, og det fungerte helt fint i går og tidligere i dag. Når jeg prøver å gå inn på det nå er det som om hele pcen "henger seg opp" og ingenting skjer.... Arrrgh! Kommer ikke ut igjen uten å slå av hele maskina. Har prøvd å avinstallere og installere på nytt, men ingenting hjelper... Hjelp meg!
Cronos Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Det beste tipset jeg har er å laste ned Process Explorer (helt nederst på siden) og se hvilken prosess som tar opp systemressurser. Da er det mest sannsynlig denne det er noe feil med.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Nå fant jeg ut at kameraet virker i msn, så det må være programmet det er noe helt galt med... Og da får jeg jo ikke brukt alle funksjonene... Når jeg starter programmet bruker det nesten 100% av alle ressurser på maskina...
Cronos Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Du tenger ikke det programmet som fulgte med. Det finnes nok av gratis-program som gjør det samme og mye mer til. Men så lenge det funker i MSN, er jo det det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå