AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg var samboer med han i 10år.. Ei dame som alltid siklet etter han la meg til på facebook før han gjorde det slutt med meg. Nå ser jeg hun oppdaterer hvor de er osv. Det gjør så fryktelig vondt enda. Ett år siden det ble slutt...Han har ikke innrømmet enda at de har blitt sammen. Noen som kan kjenne seg igjen? Jeg har nesten en slags bitterhet rundt henne... Anonymkode: ac128...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var samboer med han i 10år.. Ei dame som alltid siklet etter han la meg til på facebook før han gjorde det slutt med meg. Nå ser jeg hun oppdaterer hvor de er osv. Det gjør så fryktelig vondt enda. Ett år siden det ble slutt...Han har ikke innrømmet enda at de har blitt sammen. Noen som kan kjenne seg igjen? Jeg har nesten en slags bitterhet rundt henne... Anonymkode: ac128...7c6 Hvorfor ikke bare blokkere henne? Anonymkode: 1f330...fad 22 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke bare blokkere henne? Anonymkode: 1f330...fad Eller fjerne at du ser oppdateringene hennes. Anonymkode: 1424e...12e 11
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Enig med de to over. Du driver bare med selvpining, og det er ingen seier i å ha eksens nye dame som venn på facebook. Anonymkode: 96514...7a0 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig med de to over. Du driver bare med selvpining, og det er ingen seier i å ha eksens nye dame som venn på facebook. Anonymkode: 96514...7a0 Vet... men jeg har jobbet med henne, så vet hvem hun er. Da jeg godtok henne så hadde jeg aldri trodd dette om de to, at de skulle havne med hverandre. De gikk vel stille i korridorene. Jeg er så dumsnill! Anonymkode: ac128...7c6 1 2
Rosatoast Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet... men jeg har jobbet med henne, så vet hvem hun er. Da jeg godtok henne så hadde jeg aldri trodd dette om de to, at de skulle havne med hverandre. De gikk vel stille i korridorene. Jeg er så dumsnill! Anonymkode: ac128...7c6 Det er ingen unnskyldning, selvfølgelig kan du bare blokkere uavhengig om dere har jobbet sammen eller ikke? Unnskyldning for å sitte å stalke hun. Blokker dem begge å kom deg videre. 11
Tripptrapp1 Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 Selv om dere har jobbet sammen, så behøver du da ikke å være venn med henne på Facebook av den grunn? Som andre sier: Det er bare å slette eller blokkere henne og oppdateringene hennes, så er du fri. Det samme gjelder for så vidt eksen, hvis det ikke en en grunn til at dere må omgås (barn ol). Hadde i det minste slumret han, siden du tydeligvis ikke er helt over han 😊 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 Tripptrapp1 skrev (12 minutter siden): Selv om dere har jobbet sammen, så behøver du da ikke å være venn med henne på Facebook av den grunn? Som andre sier: Det er bare å slette eller blokkere henne og oppdateringene hennes, så er du fri. Det samme gjelder for så vidt eksen, hvis det ikke en en grunn til at dere må omgås (barn ol). Hadde i det minste slumret han, siden du tydeligvis ikke er helt over han 😊 Hvorfor legger hun meg til? Anonymkode: ac128...7c6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #9 Skrevet 18. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor legger hun meg til? Anonymkode: ac128...7c6 hun ville snoke Anonymkode: 765f5...886 12
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #10 Skrevet 18. mars 2022 Når du følger med på hva eksen gjør og ser nye oppdateringer så mater du belønningssenteret i hjernen. Uansett om det du ser er positivt eller negativt for deg. Det er sånn folk kan bli avhengig av stalking. Det beste du kan gjøre for deg selv er å blokkere begge to. Da slipper du å se dem og får gått videre mye raskere. Snakker av erfaring da jeg ble desperat etter å finne ut hvem eksen var sammen med til en hver tid. Da jeg endelig greide å slippe taket i stalkingen kom jeg over han ganske raskt. Fokuser heller på alt det negative ved din eks. Og unngå å tenke på det positive. Blås heller opp det negative sånn du blir glad du er kvitt han Anonymkode: b3951...c45 8 4
Gjest Ghostface Skrevet 18. mars 2022 #11 Skrevet 18. mars 2022 Derfor skal man ikke følge/spionere på sosiale medier. Det er selvtorturering.
Gjest Bullabu Skrevet 18. mars 2022 #12 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg var samboer med han i 10år.. Ei dame som alltid siklet etter han la meg til på facebook før han gjorde det slutt med meg. Nå ser jeg hun oppdaterer hvor de er osv. Det gjør så fryktelig vondt enda. Ett år siden det ble slutt...Han har ikke innrømmet enda at de har blitt sammen. Noen som kan kjenne seg igjen? Jeg har nesten en slags bitterhet rundt henne... Anonymkode: ac128...7c6 Du må snu tankene dine, begynn å tro, tro på at universet ville ikke at du skulle ha han....universet ville noe bedre....... og...blokk henne...please.......
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #13 Skrevet 18. mars 2022 Bullabu skrev (2 minutter siden): Du må snu tankene dine, begynn å tro, tro på at universet ville ikke at du skulle ha han....universet ville noe bedre....... og...blokk henne...please....... Gråter nesten av dette.😅😫 Tror også det. Selvom det var helt oss i 10år, opplevd mye sammen. Jeg har enda ikke funnet kjærligheten. Er det sånn at en mann er meningen i livet mitt? Anonymkode: ac128...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #14 Skrevet 18. mars 2022 Hvorfor gikk han fra deg? For en kvalm kjerring.. blokker henne!!!!!! Hun nyter å plage deg…… Anonymkode: d9d17...a32 1
Tripptrapp1 Skrevet 18. mars 2022 #15 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor legger hun meg til? Anonymkode: ac128...7c6 Jeg aner ikke hva som er motivasjonen hennes, det vet bare hun. Kanskje for å snoke på deg og daværende samboer? Kanskje fordi hun planla å stjele mannen din? Kanskje hun samler på Facebook-venner? Kanskje hun generelt er en nyskjerrig kjerring? Kanskje hun trykte feil? Eller kanskje det er så enkelt som at det bare er fordi at dere jobbet sammen før? 🤷♀️ Det er uansett ikke viktig. Bare slett henne. 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #16 Skrevet 18. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gråter nesten av dette.😅😫 Tror også det. Selvom det var helt oss i 10år, opplevd mye sammen. Jeg har enda ikke funnet kjærligheten. Er det sånn at en mann er meningen i livet mitt? Anonymkode: ac128...7c6 Hva som gir mening i livet ditt, må du selv definere. Det er individuelt. Men ikke rart du ikke får en ny partner. Du henger jo fortsatt fast i det gamle. Kutt han OG henne fullstendig ut. Gi rom for noe nytt Anonymkode: 765f5...886 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #17 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor gikk han fra deg? For en kvalm kjerring.. blokker henne!!!!!! Hun nyter å plage deg…… Anonymkode: d9d17...a32 Hun gjør vel det.. jeg vet helt ærlig ikke hvorfor han dro. I ettertid har jeg skjønt mer og mer at hun er årsaken. Hun fulgte vår bevegelse hjemme, kjørte forbi. Hun kjente han best og de festet sammen, jeg antd aldr noe mellom de. Plutselig ville han ikke mer med meg. Jeg har ikke klart å få frem frustrasjonen min ovenfor de/han, og derfor er det vanskeligere å gå videre. De gjorde det "riktig". Ts Anonymkode: ac128...7c6 1
Gjest Bullabu Skrevet 18. mars 2022 #18 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gråter nesten av dette.😅😫 Tror også det. Selvom det var helt oss i 10år, opplevd mye sammen. Jeg har enda ikke funnet kjærligheten. Er det sånn at en mann er meningen i livet mitt? Anonymkode: ac128...7c6 💖💖vært der selv, og jeg tror på dette, det er viktig å ta innover seg at det er et univers der ute, som drar oss mot dit vi skal...dette var ikke ment for deg...dette har gitt meg mye trøst, og plutselig sørget jeg ikke mer.... det verste er at plutselig har du funnet en ny en, og da vil din ex tilbake, tro meg, men da kan det være for sent...alle mine exer har dukket opp igjen......
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #19 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vet... men jeg har jobbet med henne, så vet hvem hun er. Da jeg godtok henne så hadde jeg aldri trodd dette om de to, at de skulle havne med hverandre. De gikk vel stille i korridorene. Jeg er så dumsnill! Anonymkode: ac128...7c6 Dumsnill? Hvordan da? Anonymkode: d2b40...8e4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #20 Skrevet 18. mars 2022 Rosatoast skrev (29 minutter siden): Det er ingen unnskyldning, selvfølgelig kan du bare blokkere uavhengig om dere har jobbet sammen eller ikke? Unnskyldning for å sitte å stalke hun. Blokker dem begge å kom deg videre. Stalke???? Når innlegg dukker opp i feeden? Skal ikke mye til for å bli anklaget som stalker, ser jeg… 🙄🙄 Ellers er jeg enig enig om at det er best å slette henne! Dette hadde jeg ikke giddet. Hadde også slettet eksen! Anonymkode: b0bc0...216 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå