Gå til innhold

Hvordan gå frem for å få et ones?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har vært singel veldig lenge nå og jeg vurderer å prøve å finne noen for noe uforpliktende. Jeg pleier aldri gå på byen så aner ikke hvor jeg burde gå eller noe. Tips?

Anonymkode: 56bac...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har vært singel veldig lenge nå og jeg vurderer å prøve å finne noen for noe uforpliktende. Jeg pleier aldri gå på byen så aner ikke hvor jeg burde gå eller noe. Tips?

Må nesten oppgi kjønn…

AnonymBruker
Skrevet

35 år gammel kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Ones?

Anonymkode: 4d84a...802

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ones?

One night stand

Skrevet

Hvis du er kinky, gå på fetlife ! uforpliktende sex og du har egen profil.  Må vel være bedre enn ons fra byen som er fulle og ekle?  sex+alkohol har ihvertfall aldri fungert for meg.. og fulle/berusede mannfolk er uattraktivt 

AnonymBruker
Skrevet

sist jeg ville ha ons dro jeg på byen, gikk inn på en uteplass, så en kjekk man som så på meg, gikk bort til han, spurte "hei, har du lyst til å dra herfra?" det hadde han. trenger ikke gjøre ting komplisert. 

Anonymkode: 4277e...ba8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

sist jeg ville ha ons dro jeg på byen, gikk inn på en uteplass, så en kjekk man som så på meg, gikk bort til han, spurte "hei, har du lyst til å dra herfra?" det hadde han. trenger ikke gjøre ting komplisert. 

Woow for ei dame... ja så enkelt kan det gjøres. Men dette fungere bare hvis kvinner spør...

Jeg forsket på dette i ung alder... for hvert 9. klask på kinnet fikk jeg ei med meg heim:sengekos:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

One night stand

Ons altså

Skrevet
Bamseklemmer skrev (54 minutter siden):

Woow for ei dame... ja så enkelt kan det gjøres. Men dette fungere bare hvis kvinner spør...

Jeg forsket på dette i ung alder... for hvert 9. klask på kinnet fikk jeg ei med meg heim:sengekos:

Kjempedrag😊👍

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Flintis skrev (2 minutter siden):

Kjempedrag😊👍

Feil ordvalg til feil jente ja... men de forsto jo ikke bedre. Forresten som 20-åring kikket jeg mere på kvinner 40+, de var mye snillere og forsto ordvalget mitt meget godt❤️ ...jeg sto jo utenfor utestedet som en åpen kiosk🤭

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette. 

For kvinner er det ikke vanskeligere enn dette å få seg et ligg. Er man ikke spes attraktiv eller flat-out stygg må man nesten akseptere også at man ikke får med seg kremen av kremen hjem heller.

Anonymkode: 0417b...d84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/18/2022 den 20.56):

Er du mann eller dame? 

Men du snakker vel med mennesker der du bor?

Anonymkode: ad84e...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...