AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Hei hei, Jeg er 9 uker på vei og skal til min første jordmortime snart. Men jeg ville høre om noen har erfaring med dette. Mange får vanskeligheter med vaggende og kort gange sent i svangerskapet, men jeg har hatt en god del ubehag i magen fra veldig tidlig av. Alt er helt fint, men innimellom når dette ubehaget inntreffer som stråler, blir det skikkelig vanskelig og ta ordentlige skritt. Jeg kan bare gå veldig korte skritt og jeg ser pga gangen høygravid ut… med ingen mage. Noen som har vært borti dette så tidlig? Og hva det kan være? Anonymkode: 0af35...42a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Ville gått til fysioterapaut og funnet ut av hva som er problemet! Kanskje noe låsning eller muskelstrekk? Anonymkode: 6ee0c...140
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ville gått til fysioterapaut og funnet ut av hva som er problemet! Kanskje noe låsning eller muskelstrekk? Anonymkode: 6ee0c...140 Det kan være en potensiell ting, men det er i området av magen og rundt, som jeg ikke forstår kan være låsning eller strekk. Det skjer også når jeg sitter eller ligger at ubehaget kommer (fordi livmoren er i endring sa legen), men når det inntreffer mens jeg går, får jeg veldig gangsperre. Anonymkode: 0af35...42a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 det er nok bare at sener rundt livmora strekkers. hadde litt problemer med dette selv, men ble bedre i slutten av 1 trimester Anonymkode: 34bb6...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå