AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Hvordan velge bukse som passer til meg? Jeg er 165cm høy, har ikke så mye former men føler selv jeg har litt ekstra over magen. Takler ikke bukser med høyt liv, men er heller ikke glad i for lavt liv. Varierer for tiden mellom trange bukser som er tettsittende ved leggen og litt løsere passform enten med tettsittende ved leggen eller mer rett ned. Er mer glad i bukser enn de klassiske jeansene. Liker ikke bukser som blir mer som tights enn bukser. Fra før har jeg alt fra chinos, pop-trash bukser, jeans, slim fit ++. Jeg går meg vill i jungelen av passformbekskrivelser som "regular fin", "Skinny jeans" osv. Noen som har en god beskrivelse av hva alt det forskjellige betyr? Anonymkode: cb825...f15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 kgs skrev (2 minutter siden): Hva mener du med litt ekstra over magen? Jeg synes ikke jeg har så mye former heller, men jeg fremhever de formene jeg har med trange jeans. Jeg liker bukser fra Levi's, Gina Tricot og Bikbok. Magen er det stedet jeg har mest komplekser for, har ikke flat mage men er ikke tykk heller lissom. Har du noen bilder eller link til de forskjellige buksene? Det er en jungel av forskjellige passformer føler jeg. Anonymkode: cb825...f15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 kgs skrev (4 minutter siden): Disse liker jeg godt. Det er vanskelig å vite hva du egentlig mener med kroppsfasongen din. Et eksempel med Bikbok Ja, jeg vet det er vanskelig å forstå hva jeg mener med kroppsfasongen min. Jeg er liten og ganske rett opp og ned med hverken mye midje, pupper eller lår, men har litt rumpe og ikke helt flat mage. Fin bukse. Anonymkode: cb825...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå