Gå til innhold

Har endelig litt penger å bruke på meg selv og ønsker å se freshere ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker allerede eksklusive produkter til ansikt og Airol. Filler ønsker jeg ikke grunnet migrasjon og at det på sikt fører til større rynker. Får ikke fri fra jobben til kjemisk peeling. Så hva kan jeg gjøre? 😅 største problemet er nasolabiale linjer og smilerynker. Noen som har prøvd trådløft i dette området?

Anonymkode: cce11...ffa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du heller skal satse på å fikse innsiden av hodet....   Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg synes det er noe stusselig over damer som ikke takler de synlige tegnene på at årene går.  

Anonymkode: 80f55...024

• Liker 12
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bruker allerede eksklusive produkter til ansikt og Airol. Filler ønsker jeg ikke grunnet migrasjon og at det på sikt fører til større rynker. Får ikke fri fra jobben til kjemisk peeling. Så hva kan jeg gjøre? 😅 største problemet er nasolabiale linjer og smilerynker. Noen som har prøvd trådløft i dette området?

Hvor fikk du tak i Airol? :)

Anonymkode: c16fb...8dd

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du heller skal satse på å fikse innsiden av hodet....   Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg synes det er noe stusselig over damer som ikke takler de synlige tegnene på at årene går.  

Anonymkode: 80f55...024

Det kan du gjerne synes, jeg har en fryktelig strevsom jobb og hektisk hverdag som har satt sine spor, ser eldre ut enn jeg er og blir dratt ned av å se det ansiktet hver morgen. Ikke noe i veien med å ville se litt fresh ut 😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor fikk du tak i Airol? :)

Resept fra legen, får det først og fremst pga kviser

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke prøve en god hudpleieserie med anti aging? Finnes serier med serumer som er oppstrammende og oppløftende. 

Anonymkode: b62e0...3e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd trådløft ennå, men skal gjøre det etterhvert. Eneste som funker på å få volumet tilbake. Har filler i kinnene og det gjelder litt. 

Anonymkode: f7fb8...555

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke prøve en god hudpleieserie med anti aging? Finnes serier med serumer som er oppstrammende og oppløftende. 

Anonymkode: b62e0...3e3

Det gjør jeg allerede men syns ikke det hjelper stort 😕 bruker Obagi og retinol. Får fin glød av produktene men syns jeg ser ribbet ut i ansiktet liksom, og misliker de nasolabiale linjene og smilerynkene. Ingen linjer i panne eller rundt øynene enda.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har ikke prøvd trådløft ennå, men skal gjøre det etterhvert. Eneste som funker på å få volumet tilbake. Har filler i kinnene og det gjelder litt. 

Anonymkode: f7fb8...555

Ja, jeg vurderer dette sterkt! Ser veldig bra ut på bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Botox funker bedre på smileryker enn trådløft er min erfaring.

Ellers vil jeg anbefale å gå regelmessig til hudpleie og massasje, velvære hjelper! 

Anonymkode: c046f...026

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Botox funker bedre på smileryker enn trådløft er min erfaring.

Ellers vil jeg anbefale å gå regelmessig til hudpleie og massasje, velvære hjelper! 

Anonymkode: c046f...026

Akkurat de nasolabiale linjene trenger fyll eller løft dessverre, men kanskje botox for smilerynker kunne vært en idè, hvis den muskulaturen rundt munn lammes glattes de kanskje litt ut :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjør jeg allerede men syns ikke det hjelper stort 😕 bruker Obagi og retinol. Får fin glød av produktene men syns jeg ser ribbet ut i ansiktet liksom, og misliker de nasolabiale linjene og smilerynkene. Ingen linjer i panne eller rundt øynene enda.

Hvor gammel er du? Detter er jo genetisk, jeg har ikke nasolabiale linjer, men jeg har tre linjer i pannen og ser antydninger til smilerynker under øynene. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? Detter er jo genetisk, jeg har ikke nasolabiale linjer, men jeg har tre linjer i pannen og ser antydninger til smilerynker under øynene. 

Jeg vet, men nå som 35 gjør de linjene at jeg ser gammel og dratt ut, spesielt akkurat rundt munnpartiet. Som søkk i huden liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 og har både smilerynker, nasolobiale linjer og begynnende rynker/linjer mellom øyenbrynene. Støtter første kommentar om at du bør jobbe med hodet ditt, det er ingenting i veien med å bli eldre! Synes det er lite som er vakrere enn et voksent ansikt med litt rynker, det SKAL være spor av at man har levd et liv med det det innebærer av latter, tårer og sinne. 

Anonymkode: 6e885...5de

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 29 og har både smilerynker, nasolobiale linjer og begynnende rynker/linjer mellom øyenbrynene. Støtter første kommentar om at du bør jobbe med hodet ditt, det er ingenting i veien med å bli eldre! Synes det er lite som er vakrere enn et voksent ansikt med litt rynker, det SKAL være spor av at man har levd et liv med det det innebærer av latter, tårer og sinne. 

Bra det fungerer for deg, for min del gjør sporene av et strevsomt liv i ansiktet hver morgen bare mer deppa. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det må da være opp til den enkelte. Jeg er 40, godt gift, og alt det der. Men de små tingene jeg har gjort gir meg mye velvære. 

Du gjør vel noe du og? Farge håret? Bruke sminke? Fjerne hår? Som får deg til å føre deg freshere? 

Anonymkode: a7783...e69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt fillers direkte i de nasolabiale linjene, bare en veldig liten mengde for å myke opp. Hun som gjorde det ville helst ta i kinnene for å løfte opp huden og gjennopprette litt tapt volum der, men jeg er litt redd for og få fillers-tryne. Man blir jo også avhengig av det, det strammer jo ikke opp selve huden. 

Jeg er også veldig nysgjerrig på trådløft, men synes ikke det ser bra ut på alle bilder.. Som sagt litt redd for å bli seende annerledes ut!

Dermapen synes jeg er en veldig bra behandling som hjelper mot "alt", inkludert rynker og slapp hud. Du kan fint gjøre det fredag etter jobb og se fin ut til mandag, kanskje bare litt man kan sminke over. Den første uken der får man en fin glød også og jevnere hudtone, og så forbedrer huden seg gradvis etterhvert. Hvis jeg skal anbefale en hudbehandling av alle jeg har prøvd, så er det denne. Hørt at PRP også er veldig bra.

Spurte botox-dama mi på Akademiklinikken hva hun anbefalte når de nasolabiale linjene var hoved-issuet, og hun foreslo Profhilo for meg. Ikke testet det, er relativt dyrt.

Anonymkode: e5380...a6b

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har tatt fillers direkte i de nasolabiale linjene, bare en veldig liten mengde for å myke opp. Hun som gjorde det ville helst ta i kinnene for å løfte opp huden og gjennopprette litt tapt volum der, men jeg er litt redd for og få fillers-tryne. Man blir jo også avhengig av det, det strammer jo ikke opp selve huden. 

Jeg er også veldig nysgjerrig på trådløft, men synes ikke det ser bra ut på alle bilder.. Som sagt litt redd for å bli seende annerledes ut!

Dermapen synes jeg er en veldig bra behandling som hjelper mot "alt", inkludert rynker og slapp hud. Du kan fint gjøre det fredag etter jobb og se fin ut til mandag, kanskje bare litt man kan sminke over. Den første uken der får man en fin glød også og jevnere hudtone, og så forbedrer huden seg gradvis etterhvert. Hvis jeg skal anbefale en hudbehandling av alle jeg har prøvd, så er det denne. Hørt at PRP også er veldig bra.

Spurte botox-dama mi på Akademiklinikken hva hun anbefalte når de nasolabiale linjene var hoved-issuet, og hun foreslo Profhilo for meg. Ikke testet det, er relativt dyrt.

Takk 🌸

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen levde liv og rynker setter større spor enn andre, og andre har mindre aksept for sånt når det kommer til seg selv. At hva du synes, driter sikkert de andre i tråden her i, la de forholde seg til en saklig diskusjon og ikke måtte forsvare seg til deg som sier de ikke er friske i hodet. 

Men at du skal si at de BØR JOBBE MED HODET SITT, det er helt på jordet! Alle er ikke som deg, og folk kan være friske, selvsikre og ha masse selvtillit selv om de gjør andre ting en deg. 

Anonymkode: 40851...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 7.39):

Hva er et fillers-tryne? Jeg vurderer å ta fillers oppe ved kinnbein og ved ørene for å løfte ansiktet. Vært på konsultasjon og fått det anbefalt. Ble litt stressa av det du skriver 😄

Anonymkode: 42c36...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...