AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Noen som har peiling på ca hvor mye dårligere man kan tjene utenfor Oslo..? I stillinger som f.eks miljøterapeut, barnevernspedagog, evt. kundeveileder i bank? Ser etter en ny jobb, og kunne tenkt meg å jobbe i viken et sted, men er redd jeg vil tjene mye dårligere.. Anonymkode: b9e6d...9a2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som har peiling på ca hvor mye dårligere man kan tjene utenfor Oslo..? I stillinger som f.eks miljøterapeut, barnevernspedagog, evt. kundeveileder i bank? Ser etter en ny jobb, og kunne tenkt meg å jobbe i viken et sted, men er redd jeg vil tjene mye dårligere.. Anonymkode: b9e6d...9a2 I det kommunale er det noe mindre utenfor oslo,men i privat sektor er lønningene minst like gode som i Oslo kommune. Anonymkode: 7c9dc...825
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Jeg gikk ned 140.000 i året som miljøarbeider i Asker ! Anonymkode: 111ff...0ec
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I det kommunale er det noe mindre utenfor oslo,men i privat sektor er lønningene minst like gode som i Oslo kommune. Anonymkode: 7c9dc...825 Da er det kanskje privat sektor en bør satse på. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg gikk ned 140.000 i året som miljøarbeider i Asker ! Anonymkode: 111ff...0ec Oisann. Det var ganske mye. Var det noe som veide opp ved å bytte? Arbeidsvilkår, miljø, arbeidsmengde..? Anonymkode: b9e6d...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå