AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg har et spørsmål. Vil dere at vi kunder skal spøre om sminke produktet, eller gå å finne det i skuffen selv? "😅🙈 Anonymkode: b3295...4de 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Hvilken skuff? Produktene står jo ute i butikken. Anonymkode: b4c82...6a4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken skuff? Produktene står jo ute i butikken. Anonymkode: b4c82...6a4 Ofte er sminken i en skuffe under test produktene, eller der man viser frem sminken. 😊 Anonymkode: b3295...4de 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Er jo hyggelig å kunne hjelpe og snakke litt med noen, kan jo bli litt kjedelig ellers åså Anonymkode: 5d680...b06 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ofte er sminken i en skuffe under test produktene, eller der man viser frem sminken. 😊 Anonymkode: b3295...4de Du skal ikke røre skuffene under, nei. Det er lager som regel. Men tror du mener ut av stativene? I hyllene altså, der tar du ut selv, ja Anonymkode: 943d6...3cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Du skal ikke røre skuffene under, nei. Det er lager som regel. Men tror du mener ut av stativene? I hyllene altså, der tar du ut selv, ja Anonymkode: 943d6...3cf Dette, selvsagt 😅 Skuffene er lagerbeholdning som de ansatte går i dersom det er tomt i stativ/hyller. Anonymkode: 5f139...188
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ofte er sminken i en skuffe under test produktene, eller der man viser frem sminken. 😊 Anonymkode: b3295...4de Det var jeg aldri sett noe sted. Anonymkode: b4c82...6a4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette, selvsagt 😅 Skuffene er lagerbeholdning som de ansatte går i dersom det er tomt i stativ/hyller. Anonymkode: 5f139...188 Ikke alltid. I en del butikker står det ikke produkter i stativ og hyller. Blant annet Fredrik&Louisa og Kicks butikken jeg handler mest i. Det er kun display og tester som står ute. Man åpner skuffene, forsiktig, og plukker ut det man trenger. Anonymkode: 29d9a...bc8 3
saltyliquorice Skrevet 18. mars 2022 #9 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alltid. I en del butikker står det ikke produkter i stativ og hyller. Blant annet Fredrik&Louisa og Kicks butikken jeg handler mest i. Det er kun display og tester som står ute. Man åpner skuffene, forsiktig, og plukker ut det man trenger. Anonymkode: 29d9a...bc8 Fikk "kjeft" når jeg gjorde dette en gang. Nedlatende og streng tone. Til ta: det kan kanskje variere fra butikk til butikk, uavhengig av om det er samme kjede.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #10 Skrevet 18. mars 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Man åpner skuffene, forsiktig, og plukker ut det man trenger. Anonymkode: 29d9a...bc8 Javisst, du ber selvfølgelig betjeningen om det, du gjør det ikke selv. Anonymkode: 757ec...da1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #11 Skrevet 18. mars 2022 saltyliquorice skrev (18 minutter siden): Fikk "kjeft" når jeg gjorde dette en gang. Nedlatende og streng tone. Til ta: det kan kanskje variere fra butikk til butikk, uavhengig av om det er samme kjede. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Javisst, du ber selvfølgelig betjeningen om det, du gjør det ikke selv. Anonymkode: 757ec...da1 Dere handler tydeligvis på helt andre steder enn meg 😅 Absolutt alle produktene ligger i skuffer. Ellers er det bare testere. Så betjeningen foretrekker jo at folk plukker det de skal selv. Og skuffene er lagt opp slikt at det er enkelt Senest på Gardermoen søndag - Chanel neglelakker på display, alle eskene i skuff rett under. Anonymkode: 29d9a...bc8 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #12 Skrevet 18. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dere handler tydeligvis på helt andre steder enn meg 😅 Absolutt alle produktene ligger i skuffer. Ellers er det bare testere. Så betjeningen foretrekker jo at folk plukker det de skal selv. Og skuffene er lagt opp slikt at det er enkelt Senest på Gardermoen søndag - Chanel neglelakker på display, alle eskene i skuff rett under. Anonymkode: 29d9a...bc8 Jeg handler på Kicks på Paléet, Bogstadveien, Glasmagasinet, F&L Steen&Strøm. Aldri om jeg «tar meg til rette». De ansatte er der vel av en grunn? Anonymkode: 757ec...da1 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #13 Skrevet 18. mars 2022 Kunder skal da ikke gå i skuffene. Anonymkode: 945b6...542 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #14 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg handler på Kicks på Paléet, Bogstadveien, Glasmagasinet, F&L Steen&Strøm. Aldri om jeg «tar meg til rette». De ansatte er der vel av en grunn? Anonymkode: 757ec...da1 De setter også stor pris på at du forsiktig plukker ut det du trenger selv, om du vet akkurat hva det er, og det ellers er travelt i butikken Anonymkode: 29d9a...bc8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #15 Skrevet 18. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: De setter også stor pris på at du forsiktig plukker ut det du trenger selv, om du vet akkurat hva det er, og det ellers er travelt i butikken Anonymkode: 29d9a...bc8 Jeg har mine faste ansatte som jeg foretrekker å snakke med i tillegg til å kjøpe noe så da tar jeg ikke noe ned i skuffene. Andre ting kan jeg jo ta selvfølgelig, men i skuffene føler jeg blir feil. Er opplært til å spørre om ting fremfor å ta det selv. Anonymkode: 0dc81...7f4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå