Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Har hatt del fantasier om å ha sex med typen mens en kompis av han ser på. Det utvilket seg til fantasier om at han ble med på leken, filmet osv. Dette er tanker som jeg ikke har hatt noen intensjoner om å følge opp. Men i det siste har jeg lekt litt med tanken på å realisere det... Selv om jeg ikke vet helt hvordan en slik situasjon skulle kunne oppstå uten at det ble helt korny... Dessuten aner jeg jo ikke hva de ville synes om det...men de er gode kompiser, og har muligens tenkt på det selv... Det jeg tenker på er hvordan det ville blitt etterpå, dersom noe skulle skje mellom oss tre. Alt blir vel ganske rart..? Noen som har noen erfaringer med dette?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Har hatt del fantasier om å ha sex med typen mens en kompis av han ser på. Det utvilket seg til fantasier om at han ble med på leken, filmet osv. Dette er tanker som jeg ikke har hatt noen intensjoner om å følge opp. Men i det siste har jeg lekt litt med tanken på å realisere det... Selv om jeg ikke vet helt hvordan en slik situasjon skulle kunne oppstå uten at det ble helt korny... Dessuten aner jeg jo ikke hva de ville synes om det...men de er gode kompiser, og har muligens tenkt på det selv... Det jeg tenker på er hvordan det ville blitt etterpå, dersom noe skulle skje mellom oss tre. Alt blir vel ganske rart..? Noen som har noen erfaringer med dette? ← da trår du over en grense. noe du kan angre på siden. skal dere alle ha kopier av filmen+ hva om det blir slutt? hva med filmene da+ da er det muligheter for at andre kan få vite det.
Maja23 Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har det faktisk litt sånn jeg også fortiden..... bare at det gjelder meg,typen og ei veninne av meg...på den ene siden så har jeg veldig lyst til å realisere det, men samtidig så er jeg litt redd. Kan vel egentlig ikke si konkret hva jeg er redd for, men det er lissom det å skulle dele det mest intime og dyrebare man har med en annen jente. For en ganske god stund siden var hun på besøk hos oss og det holdt nesten på å bli gjennomført,men jeg fikk "panikk"...jeg var etter det,i en lang periode hvor jeg var ganske nedfor, for det var tøft å oppleve at han jeg elsker tok på en annen jente mens jeg var tilstede. det var mentale bilder jeg sleit enormt med. Det som har vært veldig frustrerende i ettertid, er at jeg til tider lurer på hvordan det hadde blitt om vi hadde gjennomført det, og tanken på dette tenner meg faktisk ennå. Jeg har egentlig så utrolig lyst til å prøve, men er redd for at jeg ikke ville kunne leve med det...så jeg har et dilemma. men jeg tenker som så at jeg vil ikke gjøre noe før jeg er helt sikker på hva jeg vil. om det tar en uke eller ti år...
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Dette er egentlig et tema som bør holdes oppe i hodet og ikke utføre det.. La det bli en fantasi.. Har vært inne på tanken selv mange ganger, men har skjønt at det kan ødelegge mye...
Gjest Gitte Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 vel.. om alle er enige om opplegget, alle er ærlige på at de faktisk vil dette like mye (spesielt du og typen din), og du er villig til å risikere at det kan ødelegge (vi er jo bare mennesker) så hvorfor la det bli oppe i hodet? Det går jo an å lufte ideen og få respons fra typen din..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå