AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 Noen som har kjennskap til Clearblue Fertilitetsmonitor? Tok en graviditetstest i dag tidlig, ti dager etter jeg testa max. Monitoren sa at jeg ikke er gravid (antakelig litt tidlig å teste enda), men har lest at flere leser av resultatet på selve pinnen?? På pinnen kunne jeg se en svak strek, har dette noe å si, eller skal man ikke lese av strekene på pinnen? Håper noen kan hjelpe🙏🏼 Anonymkode: 4490d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 18. mars 2022 #2 Del Skrevet 18. mars 2022 Disse pinnene er helt ubrukelige til å lese av annet enn i monitoren. Det blir svak strek på de uansett. Står det ikke gravid på monitoren så er du nok ikke det. Er du fortsatt usikker kjøp en vanlig graviditetstest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Del Skrevet 18. mars 2022 Takk for svar Anonymkode: 4490d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Del Skrevet 18. mars 2022 Ja, istemmer brukeren over. Det blir alltid strek på de pinnene, og det er monitoren en må se på. Jeg har lurt på det samme selv en gang. Men etter hvert så jeg altså at det ble strek hver gang. Anonymkode: 06ce0...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Del Skrevet 18. mars 2022 Uff, så frustrerende! Er jo så nervepirrende å gå og vente.. Har kjent murringer i magen i flere dager etter eggløsning, og føler på meg at jeg kan være gravid. Har aldri vært det før så aner ikke hva jeg skal forvente og hvordan det kjennes ut bortsett fra de typiske tegnene som ømme bryst og kvalme. Hvor tidlig er det vits i å begynne å teste? Anonymkode: 4490d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Uff, så frustrerende! Er jo så nervepirrende å gå og vente.. Har kjent murringer i magen i flere dager etter eggløsning, og føler på meg at jeg kan være gravid. Har aldri vært det før så aner ikke hva jeg skal forvente og hvordan det kjennes ut bortsett fra de typiske tegnene som ømme bryst og kvalme. Hvor tidlig er det vits i å begynne å teste? Anonymkode: 4490d...fc7 Egentlig er det best å vente til man venter mensen, og ta en test om den ikke dukker opp som ventet. Men jeg har også vært for spent og oppslukt av prøveprosjektet til å klare å vente på det. Før 8 dager etter eggløsning er det svært usannsynlig å få positiv test, i hvert fall når man vet omtrent når eggløsning skjedde, som ved bruk av monitor. Og negativ test så tidlig betyr ikke at en ikke er gravid. Jeg har dessuten fått positiv test før ventet mens noen ganger, hvor mensen likevel kom noen dager forsinket. Det var nok egg som såvidt festet seg, men gikk til grunne nesten med en gang, og jeg hadde ikke merket det (eller blitt skuffet), hvis jeg ikke hadde testet så tidlig. Lykke til Anonymkode: 06ce0...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå