Gå til innhold

Kullsyremaskin eller kjøpe brus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du som er avhengig av brus, hva foretrekker du? Jeg har en sodastream som jeg tenkte å bruke mer da jeg har  noen kullsyrepatroner og en del smaker. Sparer du mer på å bruke sodastream? Ja skjønner at brus ikke er bra, men klarer ikke å la være.

Anonymkode: d3117...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ole41
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du som er avhengig av brus, hva foretrekker du? Jeg har en sodastream som jeg tenkte å bruke mer da jeg har  noen kullsyrepatroner og en del smaker. Sparer du mer på å bruke sodastream? Ja skjønner at brus ikke er bra, men klarer ikke å la være.

Anonymkode: d3117...985

Vis du kjøper kullsyres på europris til 60kr pr bytte. Europris selger også pepsi Max konsentrat 3 stk for 150kr. Tror en sånn med pepsi gir 8 liter.  Så sparer du sikkert en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg solgte sodastreamen min etter at lettbrusen gikk ned i pris. Det ble dyrt i lengden for min del.

Anonymkode: 77ed6...6f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lager bare "farris", i min soda stream, liker ingen av smakene.

Anonymkode: dcf5b...ba9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har sodastream, pepsi max erstatningen smaker dritt, så der kjøper vi vanlig brus. Men vi kjøper en sånn appelsin smak, den er like god som solo syns jeg 😛 

å så er det fint å ha for å bare ha vann med kullsyre, har av og til litt sitron i. 

Anonymkode: 4ed54...e32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde Sodastream en stund. Kjøpte essens med Pepsi Max smak (som er det jeg drikker av brus), men det smakte oppvaskvann og jeg greide aldri å venne meg til smaken og like den. Så den ble etter hvert stående ubrukt, og til slutt solgte jeg den til eksmannen min som skulle lage "farris" bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg lager kun boblevann uten smak i min kullsyremaskin. Bytter patron cirka annenhver måned til en hundrings. Kjempebillig med mitt forbruk.

Anonymkode: f27e7...a3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mange av smakene, men er ikke så kresen. Sitronbrusen er best syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du liker en brus veldig godt, for eksempel bare peppsi max, så vil du kanskje være mer fornøyd med å kjøpe det og ikke brusmaskinen, men om du ikke må ha merke brus så ville jeg gått for den. Sparer penger og miljøet for plast :) 

Anonymkode: fa662...6e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De gangene jeg vil ha smak på boblevannet så blander jeg med saft. Funker utmerket, og er billig. 

Anonymkode: 4f3ec...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg synes ikke Pepsi Max konsentratet smaker dritt, men jeg brukte litt tid på å finne riktig blandingsforhold. I tillegg har jeg en dash sitron i.

Jeg holder på å vende meg av med brus helt og holdent så på et eller annet tidspunkt blir sodastreamen pakket vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...