Gå til innhold

Media sier at det florerer av billige bensin biler i bruktmarkedet. Hvor er disse bilene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett i media og hørt folk snakke om billige brukt biler for tiden. Men på finn finner jeg bare bruktbiler som har gått opp i pris kontra ca 5 år siden. Hva er det slags vås at bensin biler har blitt rekord billig i bruktmarkedet?

Anonymkode: ba754...06f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om? Biler er så klart dyrere nå enn for 5 år siden det gjelder jo både nye og gamle

Anonymkode: 75fd8...bf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten vise til disse "media". Mine infokilder er full av forklaringer om hvorfor det er kraftig inflasjon og prisene på alt har gått opp.

Anonymkode: 19e65...125

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 3/25/2022 at 6:47 PM, AnonymBruker said:

Du må nesten vise til disse "media". Mine infokilder er full av forklaringer om hvorfor det er kraftig inflasjon og prisene på alt har gått opp.

Tenker du at prisfallet på helt nybil, ikke kommer til å være like mye som der var for 5 år siden? At det ikke er fullt like dårlig butikk å kjøpe bil nå pga inflasjonen?

Anonymkode: 199c9...66a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tenker du at prisfallet på helt nybil, ikke kommer til å være like mye som der var for 5 år siden? At det ikke er fullt like dårlig butikk å kjøpe bil nå pga inflasjonen?

Anonymkode: 199c9...66a

Det er helt riktig. Leter du litt, finner du mange historier om folk som har kjøpt og solgt nybil med minimalt med tap, særlig elbil.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/29/2022 at 1:31 PM, AnonymBruker said:

Det er helt riktig. Leter du litt, finner du mange historier om folk som har kjøpt og solgt nybil med minimalt med tap, særlig elbil.

Det er til og med en del som har solgt brukte elbiler dyrere enn de koster nye

Anonymkode: 75fd8...bf9

AnonymBruker
Skrevet

De er i markedet.

Anonymkode: ac0d8...a99

AnonymBruker
Skrevet
On 3/18/2022 at 4:38 PM, AnonymBruker said:

Sett i media og hørt folk snakke om billige brukt biler for tiden. Men på finn finner jeg bare bruktbiler som har gått opp i pris kontra ca 5 år siden. Hva er det slags vås at bensin biler har blitt rekord billig i bruktmarkedet?

Anonymkode: ba754...06f

Rekord billig tror jeg ikke, men de fleste nå vil ha elektrisk eller hybrid. Ren diesel er også fortsatt populært i distriktene og hos visse andre (meg bl.a.). Så da kan man gjøre et godt kjøp på en bensin bil, men det kommer an på bilen. Hva ser du etter?  

Anonymkode: 2e3cd...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...