AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Hver gang jeg og kjæresten min har sex, bruker jeg over 10 minutter på å komme.. Får ikke noe friksjon på penisen når jeg tar den inni henne, fordi hun alltid er utrolig våt. Er det noen andre som har samme problem? Og hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 9df7b...d17
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Av og til klarer jeg ikke å komme i det hele tatt, men med en gang jeg runker kommer jeg ila sekunder.. -TS Anonymkode: 9df7b...d17
Hulderen Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hver gang jeg og kjæresten min har sex, bruker jeg over 10 minutter på å komme.. Får ikke noe friksjon på penisen når jeg tar den inni henne, fordi hun alltid er utrolig våt. Er det noen andre som har samme problem? Og hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 9df7b...d17 Ta på kondom, da blir det mye større friksjon. Eller ha et lite håndkle som du tørker henne litt med. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Ehm, hvorfor stresse så mye med å komme? Klarer ikke i løpet av ti minutter? Gud så lite jeg liker menn som jager den orgasmen i stedet for å nyte sexen... Ta med håndkle å tørk av underveis. Doggy med hennes ben samlet og dine ytterst. Anonymkode: e812c...0eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Kondom kan hjelpe. Pleier du å runke med harde grep? Isåfall, prøv å runk med et lettere grep, slik at penisen blir vant til å komme uten å måtte trenge masse friksjon. Det hjalp for meg. Anonymkode: 3ed17...e78 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 10 minutter er da ikke mer enn det bør være ved et godt knull? Tenker du like mye på at hun skal komme som på at du skal komme? Det er en god idé å starte der hvis du vil være en ok elsker, men mulig at jeg slår inn åpne dører og at det ikke er noe problem. Anonymkode: 39f96...47a 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: 10 minutter er da ikke mer enn det bør være ved et godt knull? Tenker du like mye på at hun skal komme som på at du skal komme? Det er en god idé å starte der hvis du vil være en ok elsker, men mulig at jeg slår inn åpne dører og at det ikke er noe problem. Anonymkode: 39f96...47a Det viktigste for meg er selvfølgelig at hun skal ha det digg og komme. Men det er litt kleint for meg å ikke komme. Kan i verste fall ta over 20 minutter. Og takk for alle tipsene deres! -TS Anonymkode: 9df7b...d17
Gjest Anonymus51 Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 Stillinger hvor hun presser mot penishode. Stillinger hvor hun samler benene. Bli mere kåt først for å bli hardere. Tørk kuken diskret med hånden underveis.
MacadamiaNut Skrevet 18. mars 2022 #9 Skrevet 18. mars 2022 Kjøp en oppblåsbar Laila, for å tørrknulle. Vil tro det blir friksjon da.?🤔 Nå er jeg ikke mann da, men..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Kan hende hun er skapt for større? Fra spøk, til alvor. Fokuset ditt på knulling ødelegger. Ved å massere brystene hennes under samleie, mens hun fokuserer på egen klitoris, vil få hennes underliv til å trekke seg sammen, og komme. En annen ting du kan gjøre er å varme henne opp med at hun stimuleres til å gripe rundt noe, uten at du putter noe inni henne. Det gjør de bed å få henne opp på alle fire, for så å massere punktene nedre kant og ytre del av framvegg med tommelen, mens resten av fingrene hviler pekende opp mot korsryggen. Da vil hun klemme disse sammen, og hun vil ubevisst være strammere når du entrer. Ved samtidig stimulering av klitoris vil hun kunne komme kjapt og flere ganger. Da kan dine 10 minutt bli noe annet enn ditt knulletryne, og at du slenger deg av, missfornøyd, frustrert. Anonymkode: 1c9b6...64a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 Slapp av, hun blir tørrere med årene Anonymkode: 464e5...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå