Gjest lurven Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Her kan man skrive hva man vil men hvis autocorrect slår inn må man la det stå
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Ånei, og jeg som ikke har på ordbok og autocorrect🥺
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Ånei, og jeg som ikke har på ordbok og autocorrect🥺 De5 er også loc å skrive feil. Poenger er å skrive fort da bør det oftere deul
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Ånei, og jeg som ikke har på ordbok og autocorrect🥺 Men da må du sette det på
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Men da må du sette det på Ryktes at det ikke er bra på nynorsk og det er jo alt jeg bruker utenom her. 😬 men kan lese her da👍🏻
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ryktes at det ikke er bra på nynorsk og det er jo alt jeg bruker utenom her. 😬 men kan lese her da👍🏻 Du kan få lov å skrive nynorsk i denne tråden hvis du vil
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 Eg skal tenkje på det, ta det opp til vurdering så å seie😄
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eg skal tenkje på det, ta det opp til vurdering så å seie😄 Ja eg forstår stort sett nynoregsk. Men kan henda eg må bruke google oversettar i nokre høve
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Ja eg forstår stort sett nynoregsk. Men kan henda eg må bruke google oversettar i nokre høve Omsetjar! … og ja jeg vet. Mange sliter med det, og her inne vil jeg bli forstått og hørt og sett og anerkjent og alt det der🤣 Endret 19. mars 2022 av Frøkenfryden
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Omsetjar! … og ja jeg vet. Mange sliter med det, og her inne vil jeg bli forstått og hørt og sett og anerkjent og alt det der🤣 😆 Vi liker deg for den du er, selv om du snakker litt rart.
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (3 minutter siden): 😆 Vi liker deg for den du er, selv om du snakker litt rart. Åå takk💚 snakker ikke nynorsk da. Men dialekt. «E snakka slek!»
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå takk💚 snakker ikke nynorsk da. Men dialekt. «E snakka slek!» Hvor o landet er du fea
Gjest StellaNova Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 Dette er ikke en autocorrect feil så jeg håper det er ok, men da jeg hadde mobil med knapper, og så må du trykke flere ganger for å få riktig bokstav, så greide jeg å skrive til moren min "du tenker bare på kuk!" Mente å skrive "jul" Var kjempe kald på hendene og jeg trykket vel en gang for lite. Konsekvensene var katastrofale! 😄 Dette er 15 år siden åså, men kjenner det enda.
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 Sogn. Nå føkker vi opp autocorrecttråden din. Den har blitt spør en bruker 2.0 😂
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Dette er ikke en autocorrect feil så jeg håper det er ok, men da jeg hadde mobil med knapper, og så må du trykke flere ganger for å få riktig bokstav, så greide jeg å skrive til moren min "du tenker bare på kuk!" Mente å skrive "jul" Var kjempe kald på hendene og jeg trykket vel en gang for lite. Konsekvensene var katastrofale! 😄 Dette er 15 år siden åså, men kjenner det enda. 😆🤣 hvilket forhold gar du til moren din i dag da?
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Sogn. Nå føkker vi opp autocorrecttråden din. Den har blitt spør en bruker 2.0 😂 Ja det går bra. Skjer ofte her at tråder ender opp med noe a net enn de har tenkt å være
Gjest StellaNova Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😆🤣 hvilket forhold gar du til moren din i dag da? Det er at vi møtes i jul, bryllup og begravelser men det er det. Ikke på grunn av den feilen da! 😄 Men hun trodde aldri det var en feil.
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 StellaNova skrev (Akkurat nå): Det er at vi møtes i jul, bryllup og begravelser men det er det. Ikke på grunn av den feilen da! 😄 Men hun trodde aldri det var en feil. Oi. Så hun trodde du mente det...
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #19 Skrevet 19. mars 2022 StellaNova skrev (11 minutter siden): Dette er ikke en autocorrect feil så jeg håper det er ok, men da jeg hadde mobil med knapper, og så må du trykke flere ganger for å få riktig bokstav, så greide jeg å skrive til moren min "du tenker bare på kuk!" Mente å skrive "jul" Var kjempe kald på hendene og jeg trykket vel en gang for lite. Konsekvensene var katastrofale! 😄 Dette er 15 år siden åså, men kjenner det enda. 🙈☺️
Gjest StellaNova Skrevet 19. mars 2022 #20 Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Oi. Så hun trodde du mente det... Ja , religiøs som fy, kunne vært verre da! Kunne bedt henne pynte jævelen om juletreet 😄 Leste det i en annen tråd. Fantastisk 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå