Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min elsker å ta selfies av seg selv som han legger ut på story på snap.

Han har stort sett familie og jobb der, men syntes det er litt kleint. Han sykler, så det er med hjelm og gjerne raske briller. 
Han er over femti. 
Han sender meg også alltid selfies og reagerer om jeg ikke tar screenshot av de 😆

Andre med slike selfie konger? 

Anonymkode: b80cf...1a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Flaut.

Anonymkode: 36510...4fe

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: 4bffb...95a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjæresten min tar aldri selfies og er ikke engang på sosiale medier. Litt trist at han aldri ber meg om bilder da men, alle er vel ikke like opptatt av sånt.

Anonymkode: 3be1e...51f

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke.

Satt ved en dame på bussen forleden- hun var vel i slutten av 40-åra.

Brukte 10 minutter på å ta ulike selvfies. Midt på en stappfull buss. Blir pinlig berørt

Anonymkode: 030cb...aff

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe veldig trist over voksne mennesker som legger ut selfies av helt hverdagslige, kjedelige ting stadig vekk.

Anonymkode: bb846...cc3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og "konge"? Dette er jo narrer...

Anonymkode: bb846...cc3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei heldigvis ikke, hadde blitt sååå flau!

Anonymkode: efcd1...7ed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, synes det var litt søtt jeg.

Anonymkode: 01cfa...767

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha, synes det var litt søtt jeg.

Anonymkode: 01cfa...767

Ja gi han bittelitt kreditt og følse av å være mannen i ditt liv tenker nå jeg.. send han noen drøye snap og få litt liv i forholdet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han har stort sett familie og jobb der, men syntes det er litt kleint. Han sykler, så det er med hjelm og gjerne raske briller. 
Han er over femti. 
Han sender meg også alltid selfies og reagerer om jeg ikke tar screenshot av de 😆

Oi .... oi ...... oi..... au den var vond.... Orker ikke engang kommentere venninnes selfier- syns det er så kleint! Men å ta screenshot? Offf dette hadde jeg virkelig strevd med. Flaut...

Anonymkode: 0e64e...3a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oi .... oi ...... oi..... au den var vond.... Orker ikke engang kommentere venninnes selfier- syns det er så kleint! Men å ta screenshot? Offf dette hadde jeg virkelig strevd med. Flaut...

Ja, blir litt flau…greit nok til meg, men på story blir det litt kleint. Men, er ikke noe problem for forholdet altså, må smile litt for meg selv. Jeg legger aldri ut selfies av meg selv på story og sender jeg så er det kun til mannen for han digger det 😆

AnonymBruker
Skrevet

Min er irriterende DÅRLIG på selfier igjen. Jeg vil jo se han, ikke middagen eller noe annet jeg ikke får deltatt på 😂Hvis han i det hele tatt sender en snap liksom. 

Anonymkode: 12b75...e89

AnonymBruker
Skrevet

Haha, tror det er ganske vanlig. Er aktiv i en sport og ikke så mye yngre enn mannen din, mange av mennene holder på med diverse filming av seg selv og redigering. Det er forresten ikke aldersbestemt, når jeg tenker meg om, menn og gutter i alle aldre som driver med min sport gjør dette. Selv er jeg kvinne, mer opptatt av opplevelsen enn beviset (bilder,film).

Anonymkode: 603aa...49b

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var sånn. Usikre menn med stort behov for bekreftelse 🙄

Anonymkode: 2e4b1...b72

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han er over femti. 

Det sies at man kan lese folks interesser av å legge merke til hva de fotograferer / legger ut . Din mann tar bilder av seg selv , å forventer scren-shots i tillegg . Beklager at jeg sier det men han er en selv-utnevnt narsisist . 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her . Skyr folk som sender selfies. Syns de er så selvopptatte , å vet ikke hva jeg skal svare på selfies . Svarer som regel ikke . Å da fader kontakten ut av seg selv ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en dame spør du meg, det pleier jo å være omvendt. 

Anonymkode: 853f0...ab8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Heldigvis ikke.

Satt ved en dame på bussen forleden- hun var vel i slutten av 40-åra.

Brukte 10 minutter på å ta ulike selvfies. Midt på en stappfull buss. Blir pinlig berørt

Anonymkode: 030cb...aff

Kanskje det var meg? Jeg tar ofte bilder av meg selv i mangel på speil, for å sjekke om jeg har noe i ansiktet eller sminken har sklidd ned.

Forrige gang jeg postet en selfie var i 2018. 

Anonymkode: 26864...e78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bimboer som legger ut mest mulig lettkledde bilder av seg selv, med trutmunn og hele pakken, er enda mer tåpelig i mine øyne.           

:bond:

Anonymkode: e4711...22b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...