AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Kort fortalt var meg og en venninne ute å spiste igår. Vi bestilte på en kinarestaurant. Venninnen min og jeg bestilte samme rett men hun bestilte uten saus (saus som man får i en veldig liten glass skål som koster 40-50 kr utenom maten). Jeg bestilte med saus til meg. I det vi setter oss ned ved bordet vårt sier jeg til henne at jeg må en tur på toalettet og i det jeg kommer tilbake ser jeg maten endelig er servert på bordet men sausen jeg bestilte står på hennes side ved siden av maten hennes. Jeg spurte henne «Er ikke det den sausen jeg bestilte?» så sa hun «ehh nei den er min, jeg bestilte samme» (jeg hørte klart å tydelig da vi bestilte at hun ikke gjorde det) og i det hun sier det kommer servitøren bort å sier «Nei det er hennes saus» og peker på meg. Da blir venninnen min helt stille og spiller dum og kommer med verdens dårligste unnskyldning. Jeg spurte venninnen min på forhånd om hun ikke ville bestille saus hun også men hun sa hun ikke hadde råd til det. Hun kunne jo eventuelt bare spurt meg om å få litt men det at hun bare tar uten å spørre, og i tillegg lyver om at hun bestilte det, noe hun ikke gjorde synes jeg er litt rart.. Eller hva tenker folk her? (Teit å lage en tråd om en sånn bagatell men synes bare det var litt spesielt haha). Anonymkode: 9f84b...ccf
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Det var jo veldig smålig og rart. Hvis hun har råd til å spise ute har hun vel råd til en saus som koster 40-50 kr tenker jeg. Smålig og barnslig forsøk på å "stjele" din saus.. Anonymkode: 5acc5...3f0 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Tyveri er ikke en bagatell. Neste gang stjeler hun smykkene dine. Dump. Anonymkode: 82b6f...af3 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tyveri er ikke en bagatell. Neste gang stjeler hun smykkene dine. Dump. Anonymkode: 82b6f...af3 Hun har faktisk stjelt før. Ikke fra meg men andre. Hun har dårlig råd så kan sikkert være det som er grunnen. Er jo ikke greit uansett. Ts Anonymkode: 9f84b...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå