Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #41 Del Skrevet 15. oktober 2002 Den var knall bra Kevin.. Og hvis jeg får det spørsmålet der neste gang - så er det vel også en garanti for at han er innom kg Vi har ikke sånne her i Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #42 Del Skrevet 15. oktober 2002 Er de ikke nysgjerrige på IQ'en i Østfold???? Ikke rart det er befolkningsbrems der da.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #43 Del Skrevet 15. oktober 2002 Er de ikke nysgjerrige på IQ'en i Østfold???? Ikke rart det er befolkningsbrems der da.....? æhæææ !..ingen befolkningsbrems her nei man er ikke nyskjerrig på iq da vil ikke påstå det. man merker iq Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #44 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg er veldig opptatt av IQ, og jeg har tatt noen IQ-tester.... og tar gjerne mange fler av dem.... synes det er moro, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #45 Del Skrevet 15. oktober 2002 He he Jasmin.... Men jeg må innrømme - hadde jeg fått en slikt spørsmål - så hadde jeg knekt sammen i latter Og foreløpig er det faktisk befolkningsbrems i noen deler av østfold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 15. oktober 2002 #46 Del Skrevet 15. oktober 2002 Men ingen kommenterer det jeg forhold jeg FAKTISK sier/refererer til i mitt innlegg... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 15. oktober 2002 #47 Del Skrevet 15. oktober 2002 Rabalder: Bææææhhhhh..... Hehe... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #48 Del Skrevet 15. oktober 2002 He he Jasmin.... Men jeg må innrømme - hadde jeg fått en slikt spørsmål - så hadde jeg knekt sammen i latter Og foreløpig er det faktisk befolkningsbrems i noen deler av østfold... *host* Ikke i miiiiiiiin del det må være i indre ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #49 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lurer på hvilke egenskaper man skal tillegge en IQ-brems i et slikt tilfelle.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. oktober 2002 #50 Del Skrevet 15. oktober 2002 Heisann Nelle Kommenterer gjerne innleggene dine, men først må du gjøre det litt tydeligere hva du egentlig mener. Individualisme? Stort ord å bruke i en sånn sammenheng. Egntlig så tror jeg de aller fleste gir en lang faen i hva som er individualistisk eller stimulert av en massesuggesjon når det kommer til barbering. Enten liker man å være barbert...eller man liker det ikke. Men man kan være inspirert av andre krefter. Tror nok det. Hvorvidt enkelte er påvirket av hva en partner liker er umulig å fastslå. Men for å være heeeelt ærlig, så synes jeg ikke det er så mye å kaste på båten, for å si det sånn. Elsklingen kjøper mine argumenter når jeg sier at jeg ikke er videre keen på bartemenn. Bart er bare noe jeg ikke synes er veldig pent. Han kan anlegge en bart hvis det betyr noe for ham, men det koster ham nada å ikke gjøre det, for å si det sånn. Men han VET at jeg ikke synes det er pent. Det er min fordømrade rett å få lov å hevde dette. Hvis han velger å anlegge bart såallikevel, så slutter jeg ikke å elske ham for det. Han synes jeg er lekker i høyhælte støvletter. Jeg synes også høyhælte støvletter er sexy,ville kanskje ikke vært like fokusert på det hvis han ikke hadde gitt tilkjenne at han syntes dette var lekkert...Men når jeg vet at han liker det, så trigger det meg bare ytterligere. Skjønner du hvor jeg vil hen? Skal jeg mislike alt dette bare fordi han liker det og vice versa? Betyr det at jeg stæsjer meg i rå sko i private'n at jeg er mindre intelligent i dine øyne? Kanskje vi skal skille litt mellom en på 16 og en på 30 her...men det vil allikevel være farlig å generalisere folk på grunnlag av hva de gjør for å pirke opp sexlivet sitt i den ene eller andre retningen. Og når det kommer til akkurat barbering av kjønnet, så synes jeg det er en uhyggelig snever liten del av kroppen å hufse sånn over. Hva vi synes er pent og ikke vil være preget av andre påvirkninger. Kombinert med egne preferanser. Sånn er bare verden. By the way, når det kommer til eksemplene dine, så mistenker jeg ikke Jan Simonsen for å være narkoman Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #51 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nelle: Yædi yædi yæ! *like usaklig tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. oktober 2002 #52 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg tror du har surra deg litt bort her Nelle, for hovedtemaet var barbering og IQ, ikke barbering vs motegreie,gruppepress osv. . Selvsagt finnes det særdeles oppegående mennesker som har tatt et bevisst valg fordi de mener barbering øker nytelsen, de føler seg mer sexy osv. osv. Men på den annen siden tør jeg påstå at det finnes minst like mange som barberer seg nettopp fordi dette er blitt en "motegreie" -og fordi de føler at det er et "krav" om at de skal gjøre det. At mange gjør dette på grunn av at det er en mote greie, fine men hvor kommer IQ inn her???? Om man barberer seg fordi alle andre gjør det, vil det si at man er påvirka av andre, ikke at man har lavere IQ enn gjennomsnittet. Vel -de av jentene (det var i dette tilfellet snakk om jenter) som barberer seg nettopp av slike årsaker som antydet ovenfor -vitner ikke dette om at disse jentene kanskje er litt usikre på seg selv? At det kanskje ikke faller så lett for disse jentene å treffe egne, bevisste slutninger -basert på egne vurderinger? At de på en måte bare "følger strømmen". Det er nå så, men dette har heller ikke noe med IQ å gjøre, men dårlig selvtillit. Og ei jente med lav selvtillit betrakter du vel ikke som mindre intelligent??? Derfor tror jeg at det kanskje kan stemme det Herman antyder i innlegget sitt. Og det er forsåvdig ganske interessant. Innlegget finnes ikke interessant overhodet. Pjokken er KUN ute etter å provosere, men jentene (og noen av guttene ) her på KG begynner vel å kjenne lusa på gangen siden innlegget blir flåset slik med. Men -greia er at det er selvsagt ingen som er villige til å innrømme (hverken for seg selv eller andre) at de barberer seg av disse grunnene.Hvem er det vel som vil stå frem og innrømme at man er en "sau i en flokk"? Det er jo ingen som ønsker å tenke slik om seg selv -her i verden er vi jo alle så individualistiske (selv individualismen er jo så moderne nå om dagen -nær sagt paradoksalt nok! Nok en gang............hvordan kan du dra inn intelligensen her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 15. oktober 2002 #53 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jah, da skjønner jeg hva jeg kunne blitt hvis jeg ikke hadde vært så dum å barbere meg siden 18-års alderen... Lurer på om det gjelder for naturlig håravfall, jeg? En slags alzheimer som sprer seg når månen kommer sånn i 50-åra? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. oktober 2002 #54 Del Skrevet 16. oktober 2002 :o Er en glattbarbert ku mer intelligent enn en vanlig ku? :o Og hva hvis kua velger å beholde litt hår ytterst på halen? Får kua da tilbake litt av intelligensen? Hermann, -hjelp meg er du snill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2002 #55 Del Skrevet 16. oktober 2002 Og jeg lurer fremdeles på hva som skjer med intelligensen dersom man barberer seg, lar det vokse ut igjen, barberer seg på nytt, for så å gro villkratt ved neste anledning! Sånn helt bevisst mener jeg!! Ikke fordi resten av flokken gjør det samme! Vil da intelligensen synke og stige? eller er man i utgangspunktet bare rett ut teit dersom man liker ett nakent kjønn?? Og du Nelle, jeg stiller bare motspørsmål, kanskje på en litt teit måte, fordi jeg synes måte Herman stiller frem sine erfaringer på er litt teite! Som man roper får man svar tror jeg noe heter! Og er det mange som ikke stusser eller friserer av voksne, selvstendige kvinner?? Har du buskas Nelle? Eller gjør du som mange andre, friserer litt? Og i så tilfelle, er du da en del av den uintelligente saueflokken du også? Du kan ofte se på måten å bevege seg på, om noen er rusmissbrukere, du kan se sammenhengen mellom knekken i ryggen og tegn som tyder på at mat og klær ikke akkurat blir prioritert. Da kan man finne på å tenke at dette mennesket er sliten, kanskje narkoman? eller alkoholiker? eller sniffer? eller påvirket, pga måten personen oppfører seg på. Det går mange mennesker rundt i Oslos gater i slitne og skitne klær, og nei, jeg dømmer ikke alle dem til narkomane!! Det er helheten av klær, blikk, holdning og tigging som gir meg ett hint om at dette mennesket kanskje kan være en missbruker. Dømmer du alle du ser i skitne og slitne klær og fett hår til narkomane Nelle??? hm... det er faktisk folk med forferdelig dårlig råd og lite mulighet til vanlig hygiene som ikke av den grunn er narkomane eller prostituerte eller alkoholikere! Og intelligens er ikke forbeholdt kun dem som kun går egne veier, eller de som aldri følger flokken, med selvtillit som få! Selv den mest slitne narkoman, kan i utgangspunktet ha en høyere IQ en en med dress og slips!! IQ kan ikke sees på mengden hår, på usikkerheten til ett menneske eller på klesstilen! Selvsikkerheten kan du kanskje få ett klu om, men ikke IQn. Og Herman, om vi som kødder med deg føler oss truffet? Nope, jeg VET jeg ikke har problemer med IQn min jeg, verken når jeg er barbert eller frisert, men jeg lurer virkelig på om du mener at IQ da kan klippes bort og vokse ut igjen? Eller er alle som tenker tanken, eller noen gang har barbert seg lav-intelligente tror du? (og jeg sier tror du, fordi jeg vet at dine tanker kun bygger på egen erfaring, som jo ikke er med så mange, så egentlig så er det kanskej like mye jentene du treffer som er slik) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 16. oktober 2002 #56 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg har hørt at hår på leggene skal gi en helt fantastisk intelligens! Det er derfor menn er så MYE mer intelligente. Nå kan dere angre nå, jenter! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. oktober 2002 #57 Del Skrevet 16. oktober 2002 hm... da liker dere jaggu uintelligente kvinner også da!! (ment til mannfolka....) Jeg mener, jeg har møtt på mang en mann som liker både å se på og å stryke på en nybarbert kvinnelegg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #58 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hey. kanskje litt utover temaet, men min mus er velfrisert (men ikke helt glattbarbert...joda leppene er glatte og fine de ) til enhver tid. På fest spør typen min veninna mi om å få se hennes glattbarberte, og det får han (på do selvfølgelig!!!) Kjenner at jeg blir litt pisst........Er han ikke fornøyd med det han har eller?? Har spurt han om han vil at jeg skal glattbarberes, man svaret hans er nei!! Skjønner meg ikke helt på mannfolk og mus??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 18. oktober 2002 #59 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vi er glad i dyr, Gjest.... med eller uten pels.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #60 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg er til tider glattbarbert og til tider bare frisert, har piercing i puppene og en IQ på 150! Jeg er vel unntaket som bekrefter regelen din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå