Gjest Herman Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 I forbindelse meg den kjønnhår-debatten som herjer lenger ned, så har jeg lyst til å meddele en liten iakttagelse jeg har gjort med kvinner. I en periode for 2-4 år siden, hadde jeg noen flere korte, og noen litt lengre forhold, pluss et og annet ONS. Jeg vil påstå, at samtlige av de jentene, uten unntak, som var glattbarberte, var en anelse mindre intelligente og reflekterte enn de som barberte noe, men beholdt litt hår. Ikke det at jeg hadde hundrevis av partnere, slik at "undersøkelsen" er pålitelig, men likevel syns jeg det var en litt merkelig erfaring. Med den aller flotteste jenta, som jeg falt pladask for, pga både utseende, smilet, sjarmen og intelligensen, ble det naturlig med sex den tredje kvelden, noe hun neppe hadde forutsett, for hun smilte litt og sa under forspillet: "Du, jeg er ikke barbert der nede". Det bryr jeg meg INGENTING om, sa jeg, men registrerte likevel at hun hadde det vakreste undelivet jeg har sett, en "stusset" fin trekant. Henne bor jeg sammen med i dag.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Og jeg har observert at jenter med ring nesa har langt dårligere geografi-kunnskaper enn de uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det må sies i samme slengen at også barberte menn anses å være noe mindre inteligente enn de med hår.. ...det gjelder å se sammenhengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sorry, men dere gutter klarte å fremprovosere en god latter hos meg idag Jeg føler ikke for å kommentere om jeg evt er mindre intelligent, om jeg har hår der nede, eller om jeg har ring i nesa - og dårlig geografiske kunnskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Og gutter som går med dress har mindre empati. Her kan det trekkes mange sammenhenger 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Og menn med dyre biler har mindre respekt for veitrafikkloven! Det er alttid de som kjører i kollektivfelt, parkerer på handicapplass etc... Og tenk på om man treffer på ei barbert jente med ring i nesa, som er gift med en rik fyr i dress.... grøss for en familie... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Med den aller flotteste jenta, som jeg falt pladask for, pga både utseende, smilet, sjarmen og intelligensen, ble det naturlig med sex den tredje kvelden, noe hun neppe hadde forutsett, for hun smilte litt og sa under forspillet: "Du, jeg er ikke barbert der nede". Det ville aldri ramla meg inn å "si fra" om det. Det er jo helt normalt å ha hår!! Jeg stusser bikinikanten når det trengs, men ellers..... nei. Men så er jeg fryktelig intelligent da............ Kos deg med samboeren din du, Herman, hun høres ut som en grepa jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det må sies i samme slengen at også barberte menn anses å være noe mindre inteligente enn de med hår.. ...det gjelder å se sammenhengen.. Hvor hen da, Hege? På hodet eller på tissen? For jeg har erfart at de med barberte hoder er langt mer reflekterte og kloke enn de med hockeysveis fx. - helt seriøst... Sånn til ettertanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmmm..jeg er litt forskjellig jeg da..noen ganger en stripe/trekant or whatever.. andre ganger galtt.. Vil det si at jeg en periode er skikkelig dum, og resten superinteligent?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg lurer som deg Madison... Hva da med oss som varierer???? Mistet jeg inteligensen min den dagen jeg helbarberte meg??? også vokste intelligensen på igjen sånn delvis, når jeg sparte litt igjen???? Blir jeg superintelligent dersom jeg lar det vokse villt tro?? Kanskje ikke intelligensen egentlig ligger i hjernen, men akkurat i håret på venusberget!!! For, dersom de helbarberte er mindre intelligente en de som barberer kun under og stusser litt resten, da må jo inelligensen ligge kun i håret på venusberget.... eller på "trekanten" som gutta så pent kaller det... Men det er klart, jeg har jo vært barbert, så jeg har nok klippet vekk litt intelligens her og der gitt!! Ikke rart jeg ikke skjønner dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hmmm..jeg er litt forskjellig jeg da..noen ganger en stripe/trekant or whatever.. andre ganger galtt.. Vil det si at jeg en periode er skikkelig dum, og resten superinteligent?? SELVFØLGELIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 Han trodde han skulle lære oss noe han...hehe Men vi klipper/barberer ikke bort inteligens vet du Vi bare ER megasmarte. Med og uten hår (sånn helt seriøst lurer jeg på hva som foregår i hodet på folk som kan klare å si noe sånt..Eller var det en spøk kanskje..dæven..dreit jeg meg ut da jeg ikke skjønte den eller..) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det har jeg også lurt på Madison!! For i veldig mange tilfeller så ligger det en bitteliten bit seriøsitet bak mang en spøk!! Kan visse mennesker faktisk tro at intelligensen har med barbert kjønn å gjøre???? Seriøst?? Nei, slikt kan ikke vi ultrasmarte kvinner forstå oss på altså!!! (forhåpentligvis så bare fleiper de, for det kommer oftest fra menn, og dersom di faktisk mener noe slikt, bare bittelitt, så skaper de jo ett ganske dumt bilde av mannerasen etterhvert da!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det kommer jo endel merkelige uttalelser her på forumet noen ganger, så skulle ikke helt forundre meg om denne gutten/mannen mente det.. Hva sier dere andre gutter, dere oppegående? (er jo flest av de her) Blir vi virkelig dummere av å barbere oss? Aline og jeg ha vel egentlig svart for dere..men likevel.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det ville aldri ramla meg inn å "si fra" om det. Det er jo helt normalt å ha hår!! Det sier jo litt om hvor lengt dette "kravet" om barbering har gått -det at flere faktisk føler at de må "si i fra" om de ikke er barbert. Herman: Ikke noe vondt ment om kjæresten din -er ikke sånn ment (jeg må faktisk innrømme at jeg har "sagt i fra" selv også ved et par anledninger) -men det jeg mener å illustrere er at jeg føler denne greia med barbering hår nådd til de grader hysteriske høyder -jenter føler det er et krav fra guttene, som de igjen overfører til seg selv. Etter min mening er det helt sykt. Men ikke sånn å forstå -jeg forstår selvsagt at jenter som har sterk hårvekst ønsker å "frisere" litt. Selv har jeg forholdsvis liten hårvekst, men friserer litt allikevel. Fordi jeg synes det ser penere ut, og jeg føler meg litt mer sexy. Men å pese og stresse for å være nyfrisert og/eller glattbarbert til enhver tid for å tilfredsstille en eventuell gutt og/eller et eventuelt syklig "krav" om at "sånn skal det være" -DET blir bare for dumt! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herman Skrevet 15. oktober 2002 #16 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har aldri påstått at mine observasjoner fortjener å bli karakterisert som seriøs statistikk, dertil er "utvalget" for lite. Det jeg imidlertid kan gå god for, er at JEG personlig, registrerte at det VAR en klar sammenheng mellom de litt "lighte" jentene, og glattbarbert mus. Trodde ikke at det skulle avstedkomme denne støyen vi her ser vitne til, det virker nesten som om noen av dere har piggene ut for det aller minste, dere går rett i en slags forsvarposisjon.... Truffet kanskje? Da kan jeg bekrefte at reaksjonen deres er naturlig og menneskelig, noen prøver å kamuflere indignasjonen i sarkasmer, det er et velkjent reaksjonsmønster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. oktober 2002 #17 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hockeysveis på det nederste hodet; det må være TOPPEN av uintellingens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 15. oktober 2002 #18 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg fatter det egentlig ikke jeg. Før i tiden var det ikke snakk om barbering i det hele tatt. Men alle jenter var kanskje smarte før i tiden? For 10-15 år siden så vurderte jeg ikke tanken engang, men nå er jeg altså igang med stussing og frisering jeg også. Hmmm, og jeg som trodde at jeg var vanskelig å påvirke Jaja, det tok noen år da......... Kropps- og hårhysteriet vil visst ingen enda ta. Nå skal jo snart alt bortsett fra hodet være hårløst. Det er synd når folk føler at de MÅ gjøre slike ting. Og at de må unnskylde seg for at de ikke er barbert. Jeg føler heldigvis ikke at jeg MÅ. Det er rett og slett noe jeg selv har funnet ut at jeg vil. Men glattbarbering blir IKKE aktuelt igjen. (SÅ dum vil jeg ikke bli ) Det likte jeg ikke, så jeg får vel holde meg til stussingen. Men jeg føler meg derimot ganske udelikat hvis jeg havner uforberedt til sengs med en fyr og leggene er rene kaktusene Jeg håper det opprinnelige innlegget var et forsøk på å fjerne barberingspresset i såfall er det jo tanken som teller..........eller? Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #19 Del Skrevet 15. oktober 2002 Lurer på hva slags jenter du har møtt jeg Men fra spøk til revolver.. mener du virkelig at barberte jenter er mindre smarte enn de med hår? Og hvordan forkarer du da det med å ha litt av hvert? Hvordan merker du forskjell i det hele tatt? Sa dem no spes da eller?(eller ikke sa..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herman Skrevet 15. oktober 2002 #20 Del Skrevet 15. oktober 2002 Madison: Jeg tror jeg på den tiden var sammen med et representativt utvalg av jenter, og jeg mener ikke at det ER slik at glattbarberte ER litt mindre intelligente, jeg sier bare at JEG registrerte et fenomen. Hvordan merker man at noen mennesker av begge kjønn, kanskje ikke er "fullt så skarpe" som andre? Vet du ikke det? Når man omgås folk i mange sammenhenger, så merker man da fort slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå