Gå til innhold

oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting. Som gutt liker jeg å både få og gi oralsex, dette er veldig intimt og deilig.

Hvordan oppfatter dere jenter det?

Liker dere å bli slikket? Suge?

Er det sånn at dere gir, selv om dere ikke får, eller er det en fin "byttehandel"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli slikket er det beste som finnes...;) Liker å suge også, det kan være veldig opphissende. Samtidig er helt topp!

Skrevet
Samtidig er helt topp!

Samtidig er etter min mening IKKE topp. Det er vanskelig å nyte, mens man skal gi.

Skrevet

Jeg eeelsker begge deler! :sjarmor: Men blir faktisk litt mer opphisset av å suge enn å bli slikket...selv om det er deilig det og!

Skrevet

Synes det er helt utrolig deilig og bli slikket. Og veldig opphissende og se at min kjære har det så deilig han og når jeg suger han.

Skrevet

Jeg syns det er kjempe deilig å bli slikket...

Synd jeg aldri får noe av det, kjæresten min har angst for sånt.

Jeg syns heller ikke det er så utrolig opphissende å gi det.

Tror det har noe med hygiene å gjøre. Har han akkurat dusja er det liksom greit, men...

Er litt "var" på det området, men jammen er det godt. Hvis han kan det...!

Skrevet

Man må selvfølgelig være nydusja og rene.

Nydelig!

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Nei, æsj - oralsex er kjipe greier!

I begynnelsen er det forsåvidt helt OK, når man leker litt med tungespissen og merker at det er litt vått og varmt.

Men etter hvert blir det jo våtere og våtere, og varmere og varmere. Og ikke nok med dét; bena som i begynnelsen var pent brettet ut presser seg gradvis tettere inn mot ørene - noe som ikke akkurat legger en demper på varmen. Dessuten synes jeg jenter har en lei tendens til å holde seg fast i hodet mitt (som oftest det største) mens seansen pågår, noe som i langhårede perioder kan føles en smule luggende.

I tillegg synes jeg ofte det følger med endel støy når man har holdt på en stund. Enten i form av en lang, sammenhengende vokal (som oftest) eller diftong, eller i form av konsonanter i ulogisk rekkefølge (nghngh). Og aller verst er det når man etter en stund merker sammentrekninger både her og der, i tillegg til at lydnivået skrus ytterligere opp og det av og til oppstår bortimot ulogiske bevegelser i kvinnekroppen.

Som sagt; kjipe greier!

:sjarmor:

Skrevet
Nei, æsj - oralsex er kjipe greier!

I begynnelsen er det forsåvidt helt OK, når man leker litt med tungespissen og merker at det er litt vått og varmt.

Men etter hvert blir det jo våtere og våtere, og varmere og varmere. Og ikke nok med dét; bena som i begynnelsen var pent brettet ut presser seg gradvis tettere inn mot ørene - noe som ikke akkurat legger en demper på varmen. Dessuten synes jeg jenter har en lei tendens til å holde seg fast i hodet mitt (som oftest det største) mens seansen pågår, noe som i langhårede perioder kan føles en smule luggende.

I tillegg synes jeg ofte det følger med endel støy når man har holdt på en stund. Enten i form av en lang, sammenhengende vokal (som oftest) eller diftong, eller i form av konsonanter i ulogisk rekkefølge (nghngh). Og aller verst er det når man etter en stund merker sammentrekninger både her og der, i tillegg til at lydnivået skrus ytterligere opp og det av og til oppstår bortimot ulogiske bevegelser i kvinnekroppen.

Som sagt; kjipe greier!

:overrasket: Har du vært borpå meg??

Det var iallefall en eksakt beskrivelse av hvordan det utløper seg her i gården...

Oralsex er gøy! Men niks klining etterpå! ;)

Skrevet (endret)
:overrasket:  Har du vært borpå meg??

Ikke hvis nicket er reelt. På den annen side minner bildet meg om... - er du fra Snåsa?

Endret av Statsmedister
Skrevet

Nei, da var det ikke deg da... Men vi har masse til felles, iallefall når det gjelder sengeaktiviteter ;)

Skrevet
Nei, da var det ikke deg da... Men vi har masse til felles, iallefall når det gjelder sengeaktiviteter ;)

Ja, jeg ser at du er en erfaren bruker. På meg står det nybegynner, er det noen som setter karakter på sånt også?

Skrevet
Oralsex er gøy! Men niks klining etterpå! ;)

Hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg liker både å gi og å få oralsex! Men synes at det er mer tilfredstillende å få.. Men jeg gir ikke, hvis jeg ikke får noe tilbake..

Skrevet
Hvorfor ikke?

Ikke rett etterpå for min del. Blir for klinete for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...