Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Bare lurer på en ting. Som gutt liker jeg å både få og gi oralsex, dette er veldig intimt og deilig. Hvordan oppfatter dere jenter det? Liker dere å bli slikket? Suge? Er det sånn at dere gir, selv om dere ikke får, eller er det en fin "byttehandel"?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Å bli slikket er det beste som finnes... Liker å suge også, det kan være veldig opphissende. Samtidig er helt topp!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Samtidig er helt topp! ← Samtidig er etter min mening IKKE topp. Det er vanskelig å nyte, mens man skal gi.
Maja23 Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg eeelsker begge deler! Men blir faktisk litt mer opphisset av å suge enn å bli slikket...selv om det er deilig det og!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Synes det er helt utrolig deilig og bli slikket. Og veldig opphissende og se at min kjære har det så deilig han og når jeg suger han.
Kinini Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg syns det er kjempe deilig å bli slikket... Synd jeg aldri får noe av det, kjæresten min har angst for sånt. Jeg syns heller ikke det er så utrolig opphissende å gi det. Tror det har noe med hygiene å gjøre. Har han akkurat dusja er det liksom greit, men... Er litt "var" på det området, men jammen er det godt. Hvis han kan det...!
Annie Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 Man må selvfølgelig være nydusja og rene. Nydelig!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. november 2005 #8 Skrevet 3. november 2005 Nei, æsj - oralsex er kjipe greier! I begynnelsen er det forsåvidt helt OK, når man leker litt med tungespissen og merker at det er litt vått og varmt. Men etter hvert blir det jo våtere og våtere, og varmere og varmere. Og ikke nok med dét; bena som i begynnelsen var pent brettet ut presser seg gradvis tettere inn mot ørene - noe som ikke akkurat legger en demper på varmen. Dessuten synes jeg jenter har en lei tendens til å holde seg fast i hodet mitt (som oftest det største) mens seansen pågår, noe som i langhårede perioder kan føles en smule luggende. I tillegg synes jeg ofte det følger med endel støy når man har holdt på en stund. Enten i form av en lang, sammenhengende vokal (som oftest) eller diftong, eller i form av konsonanter i ulogisk rekkefølge (nghngh). Og aller verst er det når man etter en stund merker sammentrekninger både her og der, i tillegg til at lydnivået skrus ytterligere opp og det av og til oppstår bortimot ulogiske bevegelser i kvinnekroppen. Som sagt; kjipe greier!
Gjest Manic Skrevet 3. november 2005 #9 Skrevet 3. november 2005 Nei, æsj - oralsex er kjipe greier! I begynnelsen er det forsåvidt helt OK, når man leker litt med tungespissen og merker at det er litt vått og varmt. Men etter hvert blir det jo våtere og våtere, og varmere og varmere. Og ikke nok med dét; bena som i begynnelsen var pent brettet ut presser seg gradvis tettere inn mot ørene - noe som ikke akkurat legger en demper på varmen. Dessuten synes jeg jenter har en lei tendens til å holde seg fast i hodet mitt (som oftest det største) mens seansen pågår, noe som i langhårede perioder kan føles en smule luggende. I tillegg synes jeg ofte det følger med endel støy når man har holdt på en stund. Enten i form av en lang, sammenhengende vokal (som oftest) eller diftong, eller i form av konsonanter i ulogisk rekkefølge (nghngh). Og aller verst er det når man etter en stund merker sammentrekninger både her og der, i tillegg til at lydnivået skrus ytterligere opp og det av og til oppstår bortimot ulogiske bevegelser i kvinnekroppen. Som sagt; kjipe greier! ← Har du vært borpå meg?? Det var iallefall en eksakt beskrivelse av hvordan det utløper seg her i gården... Oralsex er gøy! Men niks klining etterpå!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. november 2005 #10 Skrevet 3. november 2005 (endret) Har du vært borpå meg?? ← Ikke hvis nicket er reelt. På den annen side minner bildet meg om... - er du fra Snåsa? Endret 3. november 2005 av Statsmedister
Gjest Manic Skrevet 3. november 2005 #11 Skrevet 3. november 2005 Nei, da var det ikke deg da... Men vi har masse til felles, iallefall når det gjelder sengeaktiviteter
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 3. november 2005 #12 Skrevet 3. november 2005 Nei, da var det ikke deg da... Men vi har masse til felles, iallefall når det gjelder sengeaktiviteter ← Ja, jeg ser at du er en erfaren bruker. På meg står det nybegynner, er det noen som setter karakter på sånt også?
Paradokset Skrevet 3. november 2005 #13 Skrevet 3. november 2005 Oralsex er gøy! Men niks klining etterpå! ← Hvorfor ikke?
Gjest Milah Skrevet 3. november 2005 #14 Skrevet 3. november 2005 Jeg liker både å gi og å få oralsex! Men synes at det er mer tilfredstillende å få.. Men jeg gir ikke, hvis jeg ikke får noe tilbake..
Gjest Manic Skrevet 3. november 2005 #15 Skrevet 3. november 2005 Hvorfor ikke? ← Ikke rett etterpå for min del. Blir for klinete for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå