AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 I håpet om en positiv graviditetstest snart, fikk jeg selvfølgelig en positiv covid-test 4 dager før trolig eggløsning. Vet noen om denne pp er helt kjørt, eller om det er noe håp for at det vil funke? Anonymkode: d2fd5...903
Laura80 Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Nei det er ikke kjørt! MEN vær obs på st eggløsningen din kan komme mye senere, fordi den Kan forsinkes av sykdom. Jeg var i eksakt samme situasjon som deg. Hadde el cd 15 forrige syklus og cd 16 måneden før da. Først i dag , cd 22, har jeg neeesten positiv eltest så tror den blir positiv i morgen. Virket som om alt stoppet opp ved covid. Hadde ingen murring i eggstokker, veldig svake eltester, lukket tapp, alt var dødt til nå. Så den ble forsinket med en uke hvertfall.
Laura80 Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Min eltest ble ikke positiv i dag heller, de er bare ganske sterke… oppfører seg helt unormalt. Virker som om covid gjorde at kanskje el ikke kommer? Eller blir sykt forsinket?
Katrin94 Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Jeg fikk positiv covid-test 10 dager før EL. Ble gravid 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Vell jeg fikk mens 2 dager før positiv covid test… satt me knall positiv graviditetstest igår, og har knapt vært frisk 1 uke av covid så 😅 Anonymkode: ed67f...a37
ibej Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har også fått utsatt eggløsning pga covid. Ble syk under en uke før antatt eggløsning, og nå er den meget (snakker 3 uker) forsinket. Håper den kommer snart
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 Heldigvis er formen min veldig bra. Vondt i kroppen og hode, men det er det. Til nå stiger el-testene som dem skal. Eggløsning er vell på tirsdag tror jeg. Er bare å vente å se om den blir forsinket. Samboer får bare bli smittet 😏 -ts Anonymkode: d2fd5...903
Laura80 Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 ibej skrev (1 time siden): Jeg har også fått utsatt eggløsning pga covid. Ble syk under en uke før antatt eggløsning, og nå er den meget (snakker 3 uker) forsinket. Håper den kommer snart Åh samme som meg da. Kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 Dere som opplever at eggløsningen er veldig forsinket. Har dere fra før veldig regelmessig syklus? -ts Anonymkode: d2fd5...903
Laura80 Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dere som opplever at eggløsningen er veldig forsinket. Har dere fra før veldig regelmessig syklus? -ts Anonymkode: d2fd5...903 Nei, ikke helt regelmessig, men ikke så knotete som nå. Forstår meg ikke på denne syklusen. Kjenner den forvirrer meg veldig. Jeg har hatt noen tegn på eggløsning, bl s med temp, elslim, åpen tapp… MEN negative el tester… så enten har el vært eller så er den veldig forsinket. Blir ikke klok på denne syklusen, den pleier aldri være SÅ rar…
Hellexo Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 Testet ikke EL men etter første dose så fikk jeg mensen noen dager senere men så forsvant den i langt over en mnd. 2 dose kom den som antydet. Hadde korona i slutten av januar, dose 3 i begynnelsen av januar og EL testet positiv i begynnelsen av februar så tror det går fint må bare vente litt kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå