AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #21 Skrevet 18. mars 2022 Det samme skjedde med en venninne, hun glemte den kjempe lenge og hadde til og med sex med tampongen i. Plutselig begynte det å lukte skikkelig vondt, også kom den ut av seg selv. Gikk helt fint. Anonymkode: 1a374...348
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #22 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): RING LEGEN! Dette er faktisk farlig og du kan dø mens du sover. Du burde ta en sjekk. Anonymkode: 81940...1cc Slutt å uttal deg om noe du ikke kan. TSS er farlig, men gir også symptomer. TSS fører ikke til plutselig dødsfall når man sover. Får TS feber, magesmerter, svie ved vannlatning og andre symptomer på infeksjon så må TS ta kontakt med legen/legevakten. Frem til da så kan man avvente. Glemt tampong gir ikke automatisk TSS, men en klart økt risiko. Anonymkode: b1b24...f68 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #23 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har skylt masse med rent vann. Jeg føler meg ikke dårlig. Det er så kleint å ringe legen at jeg tror jeg ser det litt ann. TS Anonymkode: f201b...dc3 Så lenge du ikke har dårlig allmentilstand er det ingen grunn til å ringe legen. Nå som du har fjernet den kan den ikke gjøre skade. Anonymkode: c4081...41e 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #24 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var da voldsomt! Tror neppe ts dør mens hun sover når hun faktisk har fjerna tampongen og føler seg fin når hun sovner. Jeg glemte igjen en en gang. Dvs. Jeg glemte å ta ut den gamle når jeg skulle sette inn ny. Så skiftet jeg bare den nederste tampongen med jevne mellomrom. Gikk flere dager før jeg oppdaget at det var en til der. Jeg merket at det begynte å lukte litt rart. Men jeg tok den ut og det gikk helt fint. Anonymkode: a8af6...5f3 Det samme har jeg gjort. Den lå sikkert flere mensperioder. Anonymkode: c4081...41e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #25 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fant akkurat igjen en gjenglemt tampong! inni kroppen min! Jeg har vært syk med covid og har derfor ligget til senga i dagesvis, derfor har jeg altså glemt igjen en tampong i flere dager. Kanskje så mye som 3-4 dager. Den så helt jævelig da den kom ut. Brun, slimete 🤢. Hva nå? kan jeg bli syk? sånn tampongsyke? Jeg føler meg frisk og fin. ringe legen? Dette har selvfølgelig aldri skjedd før. Anonymkode: f201b...dc3 Jeg glemte en tampong i 2-3 uker en gang, helt krise. Dro til gynekolog etterpå og alt var fint. Anonymkode: 6ebd7...6f0
Hulderen Skrevet 18. mars 2022 #27 Skrevet 18. mars 2022 Følg med på om du får feber eller føler deg dårlig. Gjør du ikke det, så trenger du ikke å kontakte legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå