AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Har fått høre at hvis dama plutselig begynner å legge ut mye selfies, så er det for å få oppmerksomhet fra andre menn etc. Dama mi har den siste tiden begynt å legge ut selfies hvor hun gjerne har med litt kløft osv. Grunnen for at jeg spør er rett og slett det faktum at jeg har sett dette mønsteret før. Dama til en kompis begynte å legge ut selfier og etter en periode med dette gjorde hun det plutselig slutt. (Jeg har dessverre sett dette i flere anledninger) - Er dette ei greie? Vet dette er et rimelig teit spørsmål, men jeg er faktisk skeptisk etter all dritten jeg har opplevd tidligere 😅 Anonymkode: 12b62...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Hun primer seg selv for singellivet. Dog har du kun noe å frykte om hun faktisk er attraktiv. Noe de fleste kvinner ikke er. Anonymkode: e4246...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Mulig hun bare synes det er gøy å gjøre menn kåte.. Anonymkode: be369...582
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Å få bekreftelse, ja. Det gjelder alle som legger ut selfies og andre bilder av seg selv. Om det er fiske -og jakt bilder eller om det er bilde av seg selv i fine klær og med flott sminke, er gjerne akkurat det samme. Anonymkode: 116e7...4b6 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Det er nok for å få et egoboost. Men betyr vel ikke nødvendigvis at hun vil gå fra deg.. Du kan jo prøve å gi henne litt mer komplimenter? Både på utseendet, men kanskje særlig på hennes person og væremåte. Anonymkode: 6d191...e51 6
MacadamiaNut Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 Ærlig talt.. alle som legger ut bilder av seg selv gjør det for å få seg en egoboost😌 Hvis hun alltid har vært sånn - ok. Men om hun har nylig begynt med noe nytt - hold øynene åpne. Gjelder egentlig begge kjønn, at man må være obs.. når endringer skjer, er det som regel en grunn til det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 Der ser du å dumme mange damer er. Menn med litt i mellom ørene bryr seg ikke om slike damer. Jeg hadde blitt forbanna og lurt på om det hadde klikket for henne. Anonymkode: cf178...687 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 Alle som legger ut mye bilder av seg selv gjør det for å få oppmerksomhet og bekreftelse.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #9 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har fått høre at hvis dama plutselig begynner å legge ut mye selfies, så er det for å få oppmerksomhet fra andre menn etc. Dama mi har den siste tiden begynt å legge ut selfies hvor hun gjerne har med litt kløft osv. Grunnen for at jeg spør er rett og slett det faktum at jeg har sett dette mønsteret før. Dama til en kompis begynte å legge ut selfier og etter en periode med dette gjorde hun det plutselig slutt. (Jeg har dessverre sett dette i flere anledninger) - Er dette ei greie? Vet dette er et rimelig teit spørsmål, men jeg er faktisk skeptisk etter all dritten jeg har opplevd tidligere 😅 Anonymkode: 12b62...c6b Hun kan slite med andre ting og derfor føler hun for bekreftelse...ikke fra andre menn, men generelt alt som er et menneske. Anonymkode: 0fe07...54c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #10 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er nok for å få et egoboost. Men betyr vel ikke nødvendigvis at hun vil gå fra deg.. Du kan jo prøve å gi henne litt mer komplimenter? Både på utseendet, men kanskje særlig på hennes person og væremåte. Anonymkode: 6d191...e51 eller snakke om hun har det greit ellers...om hun sliter med noe Anonymkode: 0fe07...54c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #11 Skrevet 18. mars 2022 Man søker oppmerksomhet utenfra når man ikke får nok av det i forholdet. Du bør absolutt ta hintet ja. Her må du skjerpe deg om du vil beholde henne. Anonymkode: 9ecc9...c8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #12 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun kan slite med andre ting og derfor føler hun for bekreftelse...ikke fra andre menn, men generelt alt som er et menneske. Anonymkode: 0fe07...54c Da legger man vel ikke ut bilder med puppeglipp? Anonymkode: 0673e...ffa
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Da legger man vel ikke ut bilder med puppeglipp? Anonymkode: 0673e...ffa Jo, så klart...så man kan skryte av det man har til andre kvinner via bilder. Mange kvinner pynter seg også for andre damer. For at andre damer skal tenke "wow så fin hun er" uten at det er noe seksuelt inni bildet. Så sykt naivt å tro at kvinner kun pynter seg for menn, kler seg kun for menn og viser frem kroppen sin kun for menn. Oppmerksomhet fra menn er for mange kun et pluss, men de ønsker bli sett av alle. Når jeg pynter meg så har jeg i tankene at jeg vil like det jeg ser, for da føler jeg meg bra, og jeg håper at om jeg legger ut og deler et bilde at alle andre også kan ta del i det jeg synes er fint. Jeg ønsker ikke at menn skal skrive til meg eller legge an på meg, men om jeg får en likes så er det jo flott. Ikke noe mer. Ofte kan man også føle seg pen selv og ønsker at alle andre også skal se den pene meg. For en dag blir man gammel og rynkete. Anonymkode: 0fe07...54c 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Man søker oppmerksomhet utenfra når man ikke får nok av det i forholdet. Du bør absolutt ta hintet ja. Her må du skjerpe deg om du vil beholde henne. Anonymkode: 9ecc9...c8e AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 17.26): eller snakke om hun har det greit ellers...om hun sliter med noe Anonymkode: 0fe07...54c Ærlig talt, skal det liksom være hans oppgave å dille med henne slik at hun ikke oppfører seg dårlig? Er ikke hun voksen? Kan ikke hun ta ansvar for seg selv? Fordi hun er en liten ynkelig kvinne som behøver en mann som er pappaen hennes? Nå må dere for F ta og tenke litt på hva det er dere faktisk skriver. AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 16.51): Der ser du å dumme mange damer er. Menn med litt i mellom ørene bryr seg ikke om slike damer. Jeg hadde blitt forbanna og lurt på om det hadde klikket for henne. Anonymkode: cf178...687 Akkurat. Det er det riktige her. Anonymkode: 9af31...df0
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 Hun er sulten på bekreftelse, og sikkert usikker. Mulig at hun også legger ut disse bildene fordi hun snart blir ledig ig tester markedsverdien sin. Jeg ville ha konfrontert henne på det, men på en vennlig måte, feks hva er bakgrunnen for at du poster selfies? Anonymkode: 4d6b0...373
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #16 Skrevet 21. mars 2022 Vel, hun får jo ganske mange komplimenter av meg, så akkurat her føler jeg ikke jeg trenger å skjerpe meg. Anonymkode: 12b62...c6b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #17 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 11.06): Hun primer seg selv for singellivet. Dog har du kun noe å frykte om hun faktisk er attraktiv. Noe de fleste kvinner ikke er. Anonymkode: e4246...7d3 Er du homofil? Ser nydelige kvinner hele tiden jeg. Anonymkode: ea73b...01f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #18 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 16.51): Der ser du å dumme mange damer er. Menn med litt i mellom ørene bryr seg ikke om slike damer. Jeg hadde blitt forbanna og lurt på om det hadde klikket for henne. Anonymkode: cf178...687 Wow stakkars dame som får deg. Menn som har litt mellom ørene blir ikke forbanna for sånt. Er nok deg det har klikket for. Å Finn deg ei stygg dame om du ikke tåler at hun er pen å legger ut selfies. Anonymkode: ea73b...01f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 11.10): Å få bekreftelse, ja. Det gjelder alle som legger ut selfies og andre bilder av seg selv. Om det er fiske -og jakt bilder eller om det er bilde av seg selv i fine klær og med flott sminke, er gjerne akkurat det samme. Anonymkode: 116e7...4b6 Indeed. Og hvis du er en av dem som ikke legger ut noe, sier folk at du har et "kjedelig liv" og har "ingenting å vise" 😁 Anonymkode: ee7fb...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå