AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg er nybegynner og skal sy en bukse, litt vid, hva slags type stoff er lurt å bruke og noen som har noen anbefalinger til nettsider å finne stoff? Anonymkode: cb560...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 18. mars 2022 #2 Del Skrevet 18. mars 2022 Hva slags type bukse, joggebuksestoff er vel lettest. Om du vil ha loet innside heter det isoli, litt glattere (og tynnere) heter french terry. Begge er stretch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er nybegynner og skal sy en bukse, litt vid, hva slags type stoff er lurt å bruke og noen som har noen anbefalinger til nettsider å finne stoff? Anonymkode: cb560...412 stoff og stil Anonymkode: 5c8bd...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Del Skrevet 18. mars 2022 -venter- skrev (5 timer siden): Hva slags type bukse, joggebuksestoff er vel lettest. Om du vil ha loet innside heter det isoli, litt glattere (og tynnere) heter french terry. Begge er stretch. Mer sånn bukse til å gå i hjemme bare. Til å slappe av i. Anonymkode: cb560...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 18. mars 2022 #5 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mer sånn bukse til å gå i hjemme bare. Til å slappe av i. Anonymkode: cb560...412 Da kan du fint velge et av de to jeg tipset opp. Stofflykke (nettbutikk) har mye fine farger og mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…