AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg er nybegynner og skal sy en bukse, litt vid, hva slags type stoff er lurt å bruke og noen som har noen anbefalinger til nettsider å finne stoff? Anonymkode: cb560...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 18. mars 2022 #2 Del Skrevet 18. mars 2022 Hva slags type bukse, joggebuksestoff er vel lettest. Om du vil ha loet innside heter det isoli, litt glattere (og tynnere) heter french terry. Begge er stretch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er nybegynner og skal sy en bukse, litt vid, hva slags type stoff er lurt å bruke og noen som har noen anbefalinger til nettsider å finne stoff? Anonymkode: cb560...412 stoff og stil Anonymkode: 5c8bd...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Del Skrevet 18. mars 2022 -venter- skrev (5 timer siden): Hva slags type bukse, joggebuksestoff er vel lettest. Om du vil ha loet innside heter det isoli, litt glattere (og tynnere) heter french terry. Begge er stretch. Mer sånn bukse til å gå i hjemme bare. Til å slappe av i. Anonymkode: cb560...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 18. mars 2022 #5 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mer sånn bukse til å gå i hjemme bare. Til å slappe av i. Anonymkode: cb560...412 Da kan du fint velge et av de to jeg tipset opp. Stofflykke (nettbutikk) har mye fine farger og mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mer sånn bukse til å gå i hjemme bare. Til å slappe av i. Anonymkode: cb560...412 Først må du bestemme deg for hvilket mønster du skal bruke, deretter kan du bestemme deg for stoff, for det er forskjell på hvilket stoff man skal bruke i de forskjellige mønstrene. Anonymkode: 3e314...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først må du bestemme deg for hvilket mønster du skal bruke, deretter kan du bestemme deg for stoff, for det er forskjell på hvilket stoff man skal bruke i de forskjellige mønstrene. Anonymkode: 3e314...2a9 Eller omvendt selvfølgelig😊 Anonymkode: 3e314...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Del Skrevet 23. mars 2022 Lin. Anonymkode: 99a8d...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Del Skrevet 25. mars 2022 On 3/23/2022 at 1:07 AM, AnonymBruker said: Lin. Anonymkode: 99a8d...88c Enig, jeg ville også gått for det. Jeg bruker bare bomull, lin og andre naturmaterialer. Anbefaler også Isipisipants fra Fæbrik hvis du vil sy en veldig enkel bukse. Anonymkode: defc5...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå