Gå til innhold

Endre gammel skattemelding, hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget i år at skattemeldingen og oppgjøret til min mann for 2020 inneholdt flere grove feil. Egentlig bare fordi han er en løk vedr. slike ting, og ikke har fulgt med. Jeg har nå endret den sammen med han, og sendt inn på nytt. Hvor lang tid tar det før nytt oppgjør kommer? Noen med erfaringer rundt dette? Aldri gjort det selv... 

Anonymkode: b3c0c...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret. Sorry, misforsto spørsmålet i overskriften.

De vil kanskje behandle slike ting som gamle endringer manuelt, antar jeg, så det kan ta lang tid. 

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (15 minutter siden):

Endret. Sorry, misforsto spørsmålet i overskriften.

De vil kanskje behandle slike ting som gamle endringer manuelt, antar jeg, så det kan ta lang tid. 

Ja kanskje… Det tar vel lenger tid da sikkert ja! Lurer litt, da han skulle fått igjen en del i fjor - og får en del i rest i år, så hadde vært flott for familieøkonomien om de to kom omtrent samtidig😅😅

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Oppdaget i år at skattemeldingen og oppgjøret til min mann for 2020 inneholdt flere grove feil. Egentlig bare fordi han er en løk vedr. slike ting, og ikke har fulgt med. Jeg har nå endret den sammen med han, og sendt inn på nytt. Hvor lang tid tar det før nytt oppgjør kommer? Noen med erfaringer rundt dette? Aldri gjort det selv... 

Et par uker sist jeg gjorde dette for et AS..

Anonymkode: 301ec...9b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et par uker sist jeg gjorde dette for et AS..

Anonymkode: 301ec...9b7

Før oppgjøret kom? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...