Gå til innhold

Ny designerveske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny veske, og er veldig i tenkeboksen. Vesken skal være svart, klassisk og tidløs. Er inne på tanken på Mulberry Bayswater, Mulberry Belted Bayswater og Mulberry Iris. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, ønsker vel tanker fra andre som har mer peiling på vesker enn meg!:) Kom gjerne med andre forslag om du vet om noen klassiske, tidløse vesker av god kvalitet. 

Anonymkode: ae6fd...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bayswater og jeg bruker den lite fordi den er fryktelig tung og upraktisk å bære - men det er meg 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Flytende skrev (2 minutter siden):

Jeg har bayswater og jeg bruker den lite fordi den er fryktelig tung og upraktisk å bære - men det er meg 

Jeg solgte min Bayswater av samme grunn. Iris ser jo fin ut. 

Disse er bedre valg enn Bayswater i hvert fall: 

https://www.mulberry.com/no/shop/women/bags/totes/bayswater-tote-black-small-classic-grain

https://www.mulberry.com/no/shop/women/gifts/mulberry-icons/small-zipped-bayswater-black-small-classic-grain

https://www.mulberry.com/no/shop/women/bags/satchels/antony-black-small-classic-grain

Anonymkode: 90a36...9d2

• Nyttig 1
Skrevet

Samme her med min Bayswater. Blir omtrent ikke brukt, fordi den er så tung. Den har relativt tykt skinn, og har derfor høy egenvekt, som gjør at den blir ulidelig tung dersom man har mer enn småtteri oppi den. 

Svart, klassisk og tidløs, det har omtrent hvert eneste luksusmerke, så det kommer veldig an på budsjettet ditt. For min del bytter jeg på å bruke en Celine Belt Bag og en Celine Cabas Clasp til hverdags. 

AnonymBruker
Skrevet

Elsker vesker, men Bayswater er oppskrytt og på nei-listen min. Føler ofte at de som kjøper den gjør det fordi den er så kjent og et statussymbol.

Av de du nevnte er Iris mye penere og nettere, men alikevel romslig.

Anonymkode: be1a3...6b1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ga vekk min Bayswater også. Jeg liker best å ha vesken over skulderen for å ha armene fri, men stroppene på denne var litt knappe å ha over skulderen. Syntes også at den var veldig tung, som flere skriver!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker belted Bayswater og Lily medium top handle. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Elsker vesker, men Bayswater er oppskrytt og på nei-listen min. Føler ofte at de som kjøper den gjør det fordi den er så kjent og et statussymbol.

Av de du nevnte er Iris mye penere og nettere, men alikevel romslig.

Anonymkode: be1a3...6b1

Dette gjaldt kanskje for 10-15 år siden. Nå er vel Mulberry for mer spesielt interesserte. Det er jo ikke et trendy merke, slik som det var før. Nå føler jeg det er de eldre som kjøper Mulberry. Du ser ikke unge influencere eller moteprofiler med Mulberry liksom.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...