AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #21 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klitorisen synes vel ikke så godt, når du ikke er opphisset? Anonymkode: 5846f...369 Jo, den synes den også, så stor er den, den er på størrelse med tuppen på lillefingeren min. Men er jeg opphisset står den jo ut. Anonymkode: 9e6cc...f8a 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #22 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jo, den synes den også, så stor er den, den er på størrelse med tuppen på lillefingeren min. Men er jeg opphisset står den jo ut. Anonymkode: 9e6cc...f8a Synes om du ikke er opphisset? Oi... Når du er opphisset, kommer den da fram så den er blottlagt? Altså, mener at tuppen og noe av "skaftet" er synlig? Høres ut som om hetta over den ikke strekker til når du er opphisset. Anonymkode: 5846f...369
Brunello Skrevet 19. mars 2022 #23 Skrevet 19. mars 2022 Er det noe kvinner ikke bør bekymre seg for, er hvordan kjønnet ser ut. De aller fleste menn er mer enn fornøyd med at kvinnen vil ha sex med han. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #24 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Synes om du ikke er opphisset? Oi... Når du er opphisset, kommer den da fram så den er blottlagt? Altså, mener at tuppen og noe av "skaftet" er synlig? Høres ut som om hetta over den ikke strekker til når du er opphisset. Anonymkode: 5846f...369 Ja, ja, ja, og det stemmer. Anonymkode: 9e6cc...f8a
tdm900 Skrevet 19. mars 2022 #25 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, ja, ja, og det stemmer. Anonymkode: 9e6cc...f8a Kommer den borti undertøyet til vanlig?
Kroppogmann Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #26 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er så "heldig" at jeg har fått en stor og lang klitoris fra naturens side. Den ser ut som en liten penis. Så når jeg onanerer, "runker" jeg faktisk. Men med en så stor klitoris kommer det også store og lange kjønnslepper. De er veldig synlige når jeg står oppe. Men jeg er fornøyd. Anonymkode: 9e6cc...f8a Åååh…det er det deiligste som er. Fruen sin står ut og når hun er opphisset kan den runkes også. Skulle faktisk ønske den var enda litt større….synlig gjennom trusa!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #27 Skrevet 19. mars 2022 Kroppogmann skrev (53 minutter siden): Åååh…det er det deiligste som er. Fruen sin står ut og når hun er opphisset kan den runkes også. Skulle faktisk ønske den var enda litt større….synlig gjennom trusa! Da er nok jeg større. Buler hele tiden. Noe som gjør det litt vanskelig på stranden, men sånn er det bare. Anonymkode: 9e6cc...f8a 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #28 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har nesten ikke indre lepper.. De er veldig små.. Helt grei størrelse på klitoris, men ikke i nærheten av å tyte ut.. Tror jeg har litt klassisk bollemus 🙈 Anonymkode: a9e86...4a0 1
Kroppogmann Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #29 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da er nok jeg større. Buler hele tiden. Noe som gjør det litt vanskelig på stranden, men sånn er det bare. Anonymkode: 9e6cc...f8a Pirrende 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #30 Skrevet 19. mars 2022 On 3/18/2022 at 10:09 AM, Kroppogmann said: Hei, Hva tenner folket på her når det kommer til store kjønnslepper? Selv synes jeg det er kjempedeilig og opphissende, deilig å leke med oralt og superdigg se leppene brette seg rundt kukken. Madammen har noen voldsomme store lepper og relativt stor klitt. Hun skjemmes litt over dette og føler noen ganger at det er for mye lepper og klitt. Dere kvinner er jo som oss menn opptatt av hvordan man ser ut nedentil og det handler jo om at man vil føle seg vel og fin. Hvordan tenker dere menn om deres utkårede med store lepper og hvordan har dere kvinner det med store lepper? Er dere fornøyde eller skjemmes dere ofte av dette? Kona opererte bort deler av kjøttgardinene til min bursdag (jeg betalte så klart). Er veldig fornøyd med resultatet. Anbefaler å ta grep hvis du er misfornøyd. Veldig mange kvinner gjør dette Anonymkode: 3ced6...86b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #31 Skrevet 19. mars 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så "heldig" at jeg har fått en stor og lang klitoris fra naturens side. Den ser ut som en liten penis. Så når jeg onanerer, "runker" jeg faktisk. Men med en så stor klitoris kommer det også store og lange kjønnslepper. De er veldig synlige når jeg står oppe. Men jeg er fornøyd. Anonymkode: 9e6cc...f8a Høres digg ut! 😍 Anonymkode: 76932...bee
Teethgrinding Skrevet 19. mars 2022 #32 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kona opererte bort deler av kjøttgardinene til min bursdag (jeg betalte så klart). Er veldig fornøyd med resultatet. Anbefaler å ta grep hvis du er misfornøyd. Veldig mange kvinner gjør dette Anonymkode: 3ced6...86b Du kunne spart deg for den kommentaren der. 6
Kroppogmann Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #33 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kona opererte bort deler av kjøttgardinene til min bursdag (jeg betalte så klart). Er veldig fornøyd med resultatet. Anbefaler å ta grep hvis du er misfornøyd. Veldig mange kvinner gjør dette Anonymkode: 3ced6...86b Du har sikkert stor påvirkning på at din kone har gjort det…stakkar! 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #34 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kona opererte bort deler av kjøttgardinene til min bursdag (jeg betalte så klart). Er veldig fornøyd med resultatet. Anbefaler å ta grep hvis du er misfornøyd. Veldig mange kvinner gjør dette Anonymkode: 3ced6...86b Synes synd på din kone. Ingen grunn til å operere noe som er helt normalt og veldig opphissende for mange menn. Blir som å skulle operere vekk forhuden hos menn, noen gjør det men det er fullstendig tullete å gjøre noe slikt. Anonymkode: 82a1e...09f 7
Bamseklemmer Skrevet 19. mars 2022 #35 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nesten ikke indre lepper.. De er veldig små.. Helt grei størrelse på klitoris, men ikke i nærheten av å tyte ut.. Tror jeg har litt klassisk bollemus 🙈 Anonymkode: a9e86...4a0 Haha, nå nei du... Ei klassisk bollemus får ikke mindre kos og kyss🙏
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #36 Skrevet 19. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Synes synd på din kone. Ingen grunn til å operere noe som er helt normalt og veldig opphissende for mange menn. Blir som å skulle operere vekk forhuden hos menn, noen gjør det men det er fullstendig tullete å gjøre noe slikt. Anonymkode: 82a1e...09f det er mye finere der nede nå. Og det er ikke bare meg som synes det. De fleste av mine mannlige venner synes det ser bedre ut når jeg viser før og etter bilde. Anonymkode: 3ced6...86b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #37 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): det er mye finere der nede nå. Og det er ikke bare meg som synes det. De fleste av mine mannlige venner synes det ser bedre ut når jeg viser før og etter bilde. Anonymkode: 3ced6...86b Du viser bilde av din kone sine kjønnslepper til dine venner??? Du er ikke riktig skrudd sammen sånn generelt tror jeg. Ingen med vett gjør sånt så ja det underbygger bare det jeg selv skrev: stakkars konen din. Ingenting var noensinne unormalt eller ufint med hun bortsett fra det rare hun valgte å bli sammen med. Men som sagt ingen med vett viser bilder av sin kone sitt underliv til venner så trolig trolling du driver på med. Anonymkode: 82a1e...09f 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #38 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): så trolig trolling du driver på med. Du bet jo på med hele gebisset. Anonymkode: 757ff...959 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #39 Skrevet 19. mars 2022 Har bollemus, med store, runde ytre kjønnslepper, de indre synes ikke med mindre jeg sprer beina. Veldig fornøyd, og mennene som har vært borti har vært trollbundne Anonymkode: ba718...3fe 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #40 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har bollemus, med store, runde ytre kjønnslepper, de indre synes ikke med mindre jeg sprer beina. Veldig fornøyd, og mennene som har vært borti har vært trollbundne Anonymkode: ba718...3fe Alle menn sier at damen har et fint underliv så og si uansett hvordan hun ser ut der nede, så du er neppe et unikum der altså😉 Og de har rett også samme om de indre kjønnslepper stikker utenfor eller ikke. Anonymkode: 870f6...25b 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå