AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Bruker Sophie Elise sin på kroppen men syns ikke den er så bra i ansiktet da den kan bli for brun å legger seg litt i linjer osv som blir for fremhevet😅 har brukt lancome sin geltan i ansikt før men finner ikke den lenger? Noen som har tips til andre face tan?💕 Anonymkode: 09779...453
Gjest StellaNova Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Denne gelen? Liker st tropez sine produkter veldig godt, st topez har en mist til ansiktet åså som er kjempe enkel om du vil teste noe nytt. Disse gir ikke masse farge, man kan bygge den litt opp ved å gjenta dagen etter i stedet for å vedlikeholde fargen. Synes åså den lukter litt mindre self tan enn mye annet 😄 Vita har 25% på dem nå forresten 😊
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Dråper fra Ida Warg! Blandes i din egen dagkrem. Anonymkode: 34582...f21
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Jeg liker også Ida Wargs selvbruning. Har brukt både kremen og dråpene (til ansikt). Synes den gir en veldig fin og naturlig farge i ansiktet. Tenkte senest i dag at jammen hadde jeg fin farge i ansiktet, fikk jeg så fort farge av den lille tiden jeg var i sola i går? 🤣👍🏻 Anonymkode: ef0ed...b78
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg liker også Ida Wargs selvbruning. Har brukt både kremen og dråpene (til ansikt). Synes den gir en veldig fin og naturlig farge i ansiktet. Tenkte senest i dag at jammen hadde jeg fin farge i ansiktet, fikk jeg så fort farge av den lille tiden jeg var i sola i går? 🤣👍🏻 Anonymkode: ef0ed...b78 Ja, tenkte det samme her om dagen. «Jøss, blir jeg solbrent?» 😂 Anonymkode: 34582...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå