AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg var ferdig utdannet i 2019, og har en god jobb innen et spennende fagfelt. Jeg trives godt med kollegiet, ledelsen o.l. Jeg har alltid vært et "arbeidsjern", gledet meg til å gå på jobb, jobbet mye overtid osv. Det siste 1-1,5 året har jeg følt meg umotivert på jobb, noe som har blitt verre over tid. Jobber lite overtid, gruer meg til jobb, synes lønna er så-som-så etc. Har søkt videreutdanning til høsten for å få litt faglig påfyll, men gleder meg ikke. Utfordringen er at det er ikke noe direkte galt, og jeg ser at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Jeg får meg nok hverken bedre arbeidsmiljø, arbeidsoppgaver eller lignende andre steder. Har noen vært i lignende situasjon og kommet i gang igjen? Det som frister mest er rett og slett å slutte og jobbe. Anonymkode: 05926...309 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Hvordan har du det ellers? Jeg tror at mange har kjent på depressive symptomer og meningsløshet de siste 2 årene. Det er klart at det kan smitte inn i jobbhverdagen. Anonymkode: 4a393...031
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Tja, ta en tur til legen og sjekk om du mangler noe av vitaminer osv? 🤷♀️ Kanskje du rett og slett er sliten pga. en eller annen mangel? (D-vitamin? 🤷♀️) Anonymkode: 7cbdc...9c2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Dette er akkurat som å lese om meg. Er rådvill og sjekker Finn.no hver dag i håp om å finne noe som kan engasjere meg igjen. Er så lei av jobben selv om jeg har det greit der og lønna er ok. Anonymkode: 64274...ddc
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Sitter du mye på hjemmekontor? For meg hjelper det å dra på kontoret og treffe folk. Anonymkode: f7259...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå