Gå til innhold

Leker som passer barn 1-4 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vil kjøpe noen leker til hytta, som kan bli værende der. Hadde vært kjekt om kun noen få leker kan passe barn i alderen 1-4 år. Tenker leker innendørs. Noen tips? 😊

Anonymkode: 2a48b...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Duplo er jo veldig greit! En ettåring kan leke med duplobil og duplodyr, mens en fireåring kan bygge og konstruere hus og garasjer osv :) 

Ellers har vi alltid tegnesaker på hytta :) 

Er jo mye kjekt, kanskje ekstra kjekt å ha noe man ikke har hjemme.. Har man bondegård med dyr hjemme, er det kanskje kjekkere med dukkehus på hytta . 

Anonymkode: 6f5b8...06a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På hytta vår har vi puslespill, duplo, togbane (kjøpte rimelig variant på Biltema), Play doh, male- og tegnesaker, et par fisher price leker og en del små plastdyr ☺️ 

Anonymkode: a59a2...0b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!😊

TS

Anonymkode: 2a48b...e78

AnonymBruker
Skrevet

Vi leide en hytte som hadde en stor boks med kapla-klosser og en god samling med lekedyr, og det aktiviserte både toåringen og søsknene på syv og ni i dagesvis. Vi lagde tårn som toåringen rev ned, og bygde dyreparker med henne, mens de store lagde mer kompliserte byggverk og byer med intrikate historier. 

Ellers tenker jeg et fint koppesett passer jo til alle i den aldersgruppen, duplo er fint, og svigers har også biltematogbane på hytten. Sånne magnetbyggeklosser (type magformers) kan også brukes til mange typer lek, av unger i forskjellig alder. Tenker at det er jo ikke så dumt å prøve å finne noe som kan vare en stund også, når ungene blir eldre enn det de er nå. 

Anonymkode: 12b38...8b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjøpt treklosser med litt god kvalitet. Det varer og varer og er like gøy når man er ett som fem.

Anonymkode: ed46f...f16

AnonymBruker
Skrevet

Plastdyr er helt supert! Både barna mine (2 og 4) og tantebarn på 6-8 leker med dem.

Anonymkode: ed46f...f16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor men av en eller annen grunn så er de brukte lekene mest morsom, så jeg anbefaler egentlig finn.no?

Kjøp også leker som holder som noen her skriver! Duplo, trekeker, tegnesaker, maling. Kan også være fint med hobbybokser til ulike høytider så kan man lage påske- og julepynt om dere feirer det.

Anonymkode: 62fcc...a90

AnonymBruker
Skrevet

Hva er populært i den alderen?

Anonymkode: 4f536...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Fond, for fremtiden. 

Anonymkode: c91de...474

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fond, for fremtiden. 

Anonymkode: c91de...474

Pengegaver er ikke aktuelt her. 

Anonymkode: 4f536...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Ipad er fint 

Anonymkode: b897e...d43

AnonymBruker
Skrevet

Spør bursdagsbarnet/foreldre. De har som regel god formening om hva de ønsker seg😄

Anonymkode: d55ba...e3d

AnonymBruker
Skrevet

Paw patrol klær. 

Anonymkode: c54a1...ce6

AnonymBruker
Skrevet

Klistremerker. 

Anonymkode: c54a1...ce6

Skrevet

Noe som er rosa/lilla/regnbuefarget/glitrer/blinker/enhjørning/havfrue/hjerter/stjerner/prinsesser/fluffy eller fra frost pleier å være topp, egentlig helt uavhengig av hva det er. 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Paw patrol.

Dukker.

Duplo.

Kosebamser.

Enhjørninger.

Anonymkode: 69862...302

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Vi leide en hytte som hadde en stor boks med kapla-klosser og en god samling med lekedyr, og det aktiviserte både toåringen og søsknene på syv og ni i dagesvis. Vi lagde tårn som toåringen rev ned, og bygde dyreparker med henne, mens de store lagde mer kompliserte byggverk og byer med intrikate historier. 

Ellers tenker jeg et fint koppesett passer jo til alle i den aldersgruppen, duplo er fint, og svigers har også biltematogbane på hytten. Sånne magnetbyggeklosser (type magformers) kan også brukes til mange typer lek, av unger i forskjellig alder. Tenker at det er jo ikke så dumt å prøve å finne noe som kan vare en stund også, når ungene blir eldre enn det de er nå. 

Anonymkode: 12b38...8b6

Kapla er gull 🙏🏻

Anonymkode: a8437...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Denne har vi på hytta. Den er sammenleggbar og kan henges på veggen.

9544831C-2ACC-455F-BB00-859C416C912A.jpeg

Anonymkode: a8437...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Duplo og brio togbane! Noen dukker? Dyrefigurer? 

Anonymkode: 3cd57...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...