Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt henvist til gynekolog for mer hjelp til å bli gravid, men lurer på sånn ca hvor lang ventetid det er? Tenker hvis noen andre nylig har vært gjennom det samme. Bor i Bergen. Er det snakk om flere måneder?

Anonymkode: 71b02...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva fastlegen har skrevet i henvisningen og " hastegraden" på problemet ditt fikk jeg fortalt. For meg tok det 2-3 mnd, men fastlegen skrev også en god henvisning.

AnonymBruker
Skrevet

Gå privat. Koster deg en tusenlapp eller to.

Anonymkode: 32100...e50

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ca tre mnd ventetid her:) ble litt utålmodig når jeg fikk innkallingen, men tiden går fort og heldigvis bare en uke igjen nå :) håper du får fort! Lykke til :)

Anonymkode: 47f22...4f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble henvist til Bergen spesialistsenter med et allerede kjent probelm (pcos). Fikk time etter 6 måneder…. Ser andre har vært mer heldig enn meg. 

Anonymkode: 51ea0...86a

AnonymBruker
Skrevet

Meg over. Det var for hjelp til å bli gravid. Er nå i sjette pp på femar og blir henvisning til ivf på Haukeland er sendt.

Anonymkode: 51ea0...86a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 8.00):

Har blitt henvist til gynekolog for mer hjelp til å bli gravid, men lurer på sånn ca hvor lang ventetid det er? Tenker hvis noen andre nylig har vært gjennom det samme. Bor i Bergen. Er det snakk om flere måneder?

Anonymkode: 71b02...e7c

Gå privat. Koster 1800-2000 kroner. Jeg fikk time dagen etter jeg bestilte.

Anonymkode: 8e9d2...ad6

• Nyttig 1
Skrevet

Aleris

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri greid å vente så lenge. Gikk privat etter 7 mnd prøving. Anbefaler Volvat! Fått god og seriøs oppfølgning her. Koster litt, men vel verdt pengene. 

Anonymkode: 8af27...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...