Hattifnatten Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Jeg testet positivt på tirsdag og har i dag utviklet en kjempevond hoste som sitter i brystet. Det kjennes rett og slett ut som tusen kniver. Hosten skifter mellom å være tørr, og med seigt slim. Kan minne litt om falsk krupp med den gjøende lyden. Jeg merker foreløpig ikke noe tung pust. Flere som har opplevd det samme? Blir jo litt bekymra 😥..
Emilie88 Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Åh skjønner hvordan du har det 💗 det kommer til å gå bra ts. Jeg fikk korona på søndag, ekstrem hoste de 3 første dagene. Lett å få litt angst og føle at man ikke får puste eller blir tett. Er ganske vanlig å ha hoste og å bli tett. Du føles verre etter du har hostet, men det bli bedre. Gi det 2 dager, så skal du se. Få det unnagjort, dette går bra! 💗 Honning eller te kan hjelpe. Lykke til!!
Emilie88 Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Hals tabletter eller mulig du kan prøve med hostesaft. Vet ikke om det hjelper mot korona, men uansett vit at dette er helt normalt. Og typiske symptomer på covid.
Hattifnatten Skrevet 18. mars 2022 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2022 Emilie88 skrev (5 timer siden): Åh skjønner hvordan du har det 💗 det kommer til å gå bra ts. Jeg fikk korona på søndag, ekstrem hoste de 3 første dagene. Lett å få litt angst og føle at man ikke får puste eller blir tett. Er ganske vanlig å ha hoste og å bli tett. Du føles verre etter du har hostet, men det bli bedre. Gi det 2 dager, så skal du se. Få det unnagjort, dette går bra! 💗 Honning eller te kan hjelpe. Lykke til!! Takk for svar 😊.
Hattifnatten Skrevet 18. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2022 Det er forresten litt begrenset hva jeg kan ta av hostesaft o.l pga amming. Men pøser på med te med honning 😅.
Gjest Tutte Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 Hattifnatten skrev (17 timer siden): Jeg testet positivt på tirsdag og har i dag utviklet en kjempevond hoste som sitter i brystet. Det kjennes rett og slett ut som tusen kniver. Hosten skifter mellom å være tørr, og med seigt slim. Kan minne litt om falsk krupp med den gjøende lyden. Jeg merker foreløpig ikke noe tung pust. Flere som har opplevd det samme? Blir jo litt bekymra 😥.. Hadde det akkurat sånn jeg også. Tørrhosten sitter fortsatt i nå 1 mnd etterpå.
Justlooking Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 Hattifnatten skrev (17 timer siden): Jeg testet positivt på tirsdag og har i dag utviklet en kjempevond hoste som sitter i brystet. Det kjennes rett og slett ut som tusen kniver. Hosten skifter mellom å være tørr, og med seigt slim. Kan minne litt om falsk krupp med den gjøende lyden. Jeg merker foreløpig ikke noe tung pust. Flere som har opplevd det samme? Blir jo litt bekymra 😥.. Jeg har også hatt en tilsvarende hoste som var veldig vond og røsket skikkelig innvendig. Det var lenge før covid og gikk over til slutt 👍
Anbefalte innlegg