Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørte dette utrykket. Det er nokså klissete. Men fint på en måte?

Partneren min er ikke min tvillingsjel. Jeg var vanvittig forelsket de første årene, han er min bestevenn og jeg elsker ham. Men ikke tvillingsjel. Vi er veldig forskjellige på så mange plan. Vi har vært sammen i 18 år og bygd oss et liv sammen. 

Så, er du sammen med tvillingsjelen din? Tror du det er viktig? 

Anonymkode: 4d173...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Han er rolig og avbalansert, jeg med ADHD er høyt og lavt. Hehe :) Vi er veldig forskjellig, men deler grunn verdier, fremtid, og samme humor. Han er min bestevenn ❤️ 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Maestro skrev (13 minutter siden):

Nei. Han er rolig og avbalansert, jeg med ADHD er høyt og lavt. Hehe :) Vi er veldig forskjellig, men deler grunn verdier, fremtid, og samme humor. Han er min bestevenn ❤️ 

Så fint skrevet...

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han er min motpol, som skaper balanse, i mye. Vi har måtte jobbe mye med å forstå hverandre, og finne kompromisser vi begge lever godt med. Nå er vi godt samkjørte, men tvillingssjeler er vi absolutt ikke. Vi var og er veldig ulike, men begge gjør den andre godt. Gir bedre balanse. 

Anonymkode: 0fb9a...604

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (36 minutter siden):

Jeg har også ADHD/ADD og mannen ikke😅Og det er vel både utfordrende og samtidig lurt at man ikke er lik på alt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Han er min motpol, som skaper balanse, i mye. Vi har måtte jobbe mye med å forstå hverandre, og finne kompromisser vi begge lever godt med. Nå er vi godt samkjørte, men tvillingssjeler er vi absolutt ikke. Vi var og er veldig ulike, men begge gjør den andre godt. Gir bedre balanse. 

Anonymkode: 0fb9a...604

Takk for fint perspektiv!🥰

• Liker 1
Skrevet

Er "tvillingsjel" noe å ønske seg da? Jeg hadde ikke falt for noen som var helt lik meg selv ihvertfall, greit at vi er på samme planet men det er bedre at vi utfyller hverandre og kan dra nytte av hverandres styrker og svakheter. 

Men, hadde jeg funnet min tvillingsjel hadde vi sikkert blitt bestevenner. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har også ADHD/ADD og mannen ikke😅Og det er vel både utfordrende og samtidig lurt at man ikke er lik på alt! 

Han girer meg ned, jeg drar han med på ting 😆 balanse ❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt ulike utad,men veldig lik på det mentale og livssyn.

Anonymkode: e2ace...911

AnonymBruker
Skrevet

Vi er blitt det etter mange år sammen.

Anonymkode: d97f7...f40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden hele konseptet "sjel" er et menneskelig påfunn og ikke en virkelig ting, så synes jeg det er vanskelig å svare på spørsmålet.

Anonymkode: bb4a2...de1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er han absolutt ikke 😅

Anonymkode: 30120...130

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har vært sammen med tvillingsjela mi.. Nåværende er min rake motsetning, dog ikke på en negativ måte. Begge fungerte godt, unntatt at jeg da åpenbart ikke lenger er sammen med han som var tvillingsjela mi. Men, vil alltid ha en spesiell forbindelse med han, det er jeg sikker på 

Anonymkode: 2ef93...37a

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke på tvillingssjeler som veldig like, jeg ser på det som 2 mennesker som bare klaffer på et helt annet nivå. Som biter i et puslespill, ulike, men perfekt match. Jeg er ulik min kjæreste på mange områder, men helt lik fundamentalt. Det var noe helt ekstra da jeg traff han, noe jeg aldri har funnet i noen andre før, til teoss for at jeg har vært forelska før. Vi møttes og det sa klikk. Veldig rart for oss begge, men helt fantastisk fint, jeg er fullt klar over at ikke alle er så heldige som vi har vært. Ja, han er min tvillingssjel. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Virkelig! Om han skulle dø, er det umulig å finne en som han for meg. Vært sammen i over 20 år. Vi har den særeste humoren, og den særeste levemåten. 

Med han er jeg meg selv 100 %. 

Eneste som er kjipt, er at jeg ikke blir tent av han lenger. (Siste 10 åra). Har begynt å tenne på kvinner, dessverre. 

Men kan ikke få både i pose og sekk, så jeg er bare enormt takknemlig for oss ❤️❤️❤️

Anonymkode: c2c3b...beb

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvillingsjel er noe tull.

Det bor flere milliarder mennesker på kloden. At akkurat den personen fra samme oppkjørsel i Ytre Enebakk som du vokste opp i skal være «den rette for deg» er jo helt galematias. Det er romantisk vissvass som man finner på for å forsvare relasjonene man fanger seg selv i. 

Realiteten er at det finnes tusenvis av andre der ute som hadde passet like bra eller bedre for deg.

Anonymkode: 80e15...6ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Siden hele konseptet "sjel" er et menneskelig påfunn og ikke en virkelig ting, så synes jeg det er vanskelig å svare på spørsmålet.

Anonymkode: bb4a2...de1

Da er vel ikke tråden noe for deg.🤷‍♀️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde nok ikke fungert. Men vi har like interesser og verdier, og vi utfyller hverandre på andre måter. Han er rolig og avbalansert og gjør meg roligere, samtidig har jeg gjort ham mer aktiv. Vi drar hverandre opp om den ene er langt nede.

Anonymkode: 03c84...ca3

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke tvillingsjelen min, for vi er ganske forskjellige på enkelte områder, men vi er veldig sammensveiset, og han er den beste vennen, kjæresten, elskeren og ektemannen jeg kunne fått. ❤️ 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...