Gå til innhold

Jeg har det ikke så morsomt sammen med kjæresten min...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min kan gå lange perioder uten å ha det morsomt sammen, og vi ler sjeldent. Jeg lurer derfor på hvor ofte dere ler med kjæresten deres, eller hvor ofte dere har det gøy generelt? Jeg merker at dette er et problem for meg, og tror ikke jeg kan fortsette å ha det sånn, så jeg lurer på hvor ofte man kan le med kjæresten sin for å se om det er noe som i det hele tatt er mulig eller reelt. 

Anonymkode: c75d8...832

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi ler sammen hver dag.

Anonymkode: 61664...92c

AnonymBruker
Skrevet

Vi ler nok hver dag, flere ganger om dagen også. Men kanskje kjæresten din ikke har så lett for å le? 

Anonymkode: 618ed...a24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ler, og koser oss. Og har masse sex. 

Anonymkode: 7cfef...636

• Liker 2
Skrevet

Vi har veldig lik humor og ler som oftest i annenhver setning vi sier til hverandre, med mindre det er et alvorlig tema vi snakker om. 

Jeg har alltid savnet latter i forholdene mine og kjenner nå at det det utrolig befriende at vi har lik humor. Det får meg til å føle meg vittig og morsom. Det styrker selvbildet og humøret mitt i andre relasjoner også. 

Latter øker jo lykkefølelsen❤️ Finn noen du kan le sammen med ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ler hver dag. Mer i helgene, da er vi jo sammen i flere timer enn i ukedagene. 

Anonymkode: 2b501...897

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er det man har venner til. Partnerskap og kjæresterelasjoner blir kjedelige etterhvert. Sånn er det bare.

Anonymkode: 823bc...22a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på. Periodevis hver dag.

Anonymkode: a9e25...749

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det man har venner til. Partnerskap og kjæresterelasjoner blir kjedelige etterhvert. Sånn er det bare.

Hvorfor? Hvorfor skjer det i kjæresterelasjonen men ikke i vennerelasjonen? Eller skal man bytte venner jevnlig også?

Anonymkode: a9e25...749

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Man trenger selvfølgelig ikke å le seg i hjel sammen med kjæresten eller partneren mange ganger om dagen, men at man ALDRI ler, eller trekker på smilebåndet sammen, det må være et dårlig tegn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når skjer dette? Jeg har vært sammen med min mann i 15 år, og vi ler sammen hele tiden og har masse deilig sex og gode, meningsfulle samtaler. Venter fortsatt på at forelskelsen skal dabbe av... 🤷‍♀️

Anonymkode: 286c1...b11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke at det "bare er sånn", men jeg tror faktisk mange både har for høye forventinger og samtidig legger for lite innsats i parforholdet, hvis det gir mening. I forelskelsen rus legger man kanskje ikke merke til at man egentlig ikke har så mye tilfelles, og når hverdagen kommer, så blir det etterhvert kjedelig. Vennskap kan jo også bli kjedelig dersom man utvikler seg i ulik retning og får mindre og mindre til felles, men vennskap oppstår jo gjerne på grunnlag av at man har felles interesser og har det morsomt sammen. Jeg har sett flere eksempler på at folk legger en større innsats i å holde vennskapsforhold vedlike enn hva de gjør i forhold til partneren sin, som av en eller annen grunn blir tatt for gitt etterhvert som tiden går. Og derfor blir det kjedelig. Det beste er jo hvis man treffer en person som kan være både bestevenn og elsker, da har man det beste fra begge verdener!

Anonymkode: a8326...e51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har det sjelden gøy med mannnen lenger. Vi ler sjelden sammen lenger..   men vi er vel i den såkalte "kritiske" fasen med en smårolling og en baby. 

Anonymkode: 527a9...c84

AnonymBruker
Skrevet

Vi  sr sammen i mange år, men det gikk opp for meg at vi hadde det hyggelig sammen, men aldri morsomt. Jeg klarte ikke slappe av med han, som jeg gjør med venner. Det er slutt nå, og det var nok det beste. Heller være singel og å kunne være seg selv, enn å være anspent i årevis.

Anonymkode: 0cffc...314

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vi ler nok hver dag, flere ganger om dagen også. Men kanskje kjæresten din ikke har så lett for å le? 

Anonymkode: 618ed...a24

Ja det kan nok stemme. Jeg kan si noe til venninnene mine som de ler av, mens responsen til kjæresten min er vanligvis "mhmm". Jeg har ganske lett for å le, og jeg liker å le, så det er jo veldig kjedelig at kjæresten min ikke kan få meg til å le. Tror ikke jeg har funnet bestevennen min i han 🙁

TS

Anonymkode: c75d8...832

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler mer med min bestevenninne en med han.  Men så lenge intimiteten er til stede (kos, blikkontakt, sex) er jeg ikke bekymret. Min favorittstund med han er når vi er stille og lager middag sammen eller bare koser oss på sofaen. 

Anonymkode: 28109...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ler med kjæresten hver gang vi er sammen, og har interessante samtaler, og fantastisk sex.

Anonymkode: 8d449...0d7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...